Inlägg från: junibrud2006 |Visa alla inlägg
  • junibrud2006

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Pust vilken dag! Varför ska allt hända på en gång?! Först massor på jobbet, spelning med bandet vid lunch, måste få klart på jobbet så jag hinner på träffen och så teater. Och imorgon är det väl stenlugnt igen...

Ses ikväll!

• junibrud2006

Nu såg jag! Det går jättebra. Måste nog åka runt 18.30 dock så jag hinner till teatern.

• junibrud2006

TACK för en jättetrevlig kväll - även om det blev lite kort för min del den här gången. Tyckte det var så kul att träffa er alla att jag tänkte höra om ni vill titta förbi hemma hos mig om en månad eller så. Är "ensam hemma" kvällstid varannan vecka så då skulle det passa perfekt. Har dock katt. Vet inte om det ställer till problem för någon.

Trevlig helg alla!

• junibrud2006

Värst vad ni höll igång! Kisse kommer julbada framåt december så jag kan se till att det är gjort innan. Då är det ju lite mindre päls...!

• junibrud2006

Hallonpaj - Vill du kan jag mejla över pdf-filen med rätt version av våra så får du se hur våra blir "i verkligheten". Hur blir era kort? Färger?

• junibrud2006

Nu har jag frisör på gång också! Känns jätteskönt! Pratade med min frissa när jag var där idag och det verkade inte vara några problem. Hon skulle ringa i dagarna och lämna besked.

• junibrud2006

Låter jättefint! Jag mejlar över direkt. Ska bli kul att ser era också!

• junibrud2006

Jag var in på Badelunda Bygdegård i somras. Det var helt okej. Lite bökigt eftersom det var stora pelare i själva festsalen och inte så stort, men köket var ganska bra med restaurangdiskmaskin bland annat. Priset har jag för mig låg på cirka 2000 kronor, 2100 kanske. Det fanns en äldre spis, men jag vet inte hur det är med matlagning på plats.

• junibrud2006

Lillpysch - Hade du förresten inte bokat Brunnby? Vi valde mellan Badelunda och Brunnby nämligen och det slog mig att du också hade bokat där, men jag kanske har fel?

• junibrud2006

En fördel dock med Badelunda är väl att det finns väldigt mycket bra ytor utomhus. Du har hela gräsytan bakom som du får använda. Men det är ju inte så roligt kanske om det blir bullrigt och stökigt om ni ska vara inomhus.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!