BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
Hihi. Smart! Men som sagt, det är trångt så det beror ju på hur många ni blir. Lycka till!!!
Hihi. Smart! Men som sagt, det är trångt så det beror ju på hur många ni blir. Lycka till!!!
Lillpysch - Kom på en sak till. Har ni betalat handpenningen till Brunnby? Har för mig att de inte betalar tillbaka den. Då ligger ni ju redan ute med en tusenlapp. Bara som info.
Hej igen och kul att du hittade hit!!! Vilket datum gifter ni er? Vi kollade nämligen på 27 maj först men då var Badelunda fullbokat så nu blir det 3 juni istället.
Sist var vi många på träffen, men jag har bara hunnit med två så det är svårt att säga hur många som är standard.
Vad har ni klart? Kommit långt i planerandet?
Kul med fler Badelunda-brudar! Som sagt, vi tittade på bygdegården först, men det skulle bli för trångt för vår del. Själv är jag planeringsfreak så det mesta är faktiskt nästan klart redan...
En allmän fråga till er alla - var ni intresserade av en BT-träff hemma hos mig i december? Långt kvar, men veckorna går fort... Någon dag vecka 49, dock ej onsdag för då är jag upptagen... Gör väl det lite enkelt. Fyll på med dag som passar så får vi se hur många som vill/kan!
Måndag 5 december Junibrud2006
Tisdag 6 december Junibrud2006
Torsdag 8 december Junibrud2006
Absolut! Kom gärna på BT-träffen i december! Ju fler desto roligare!!!
Jodå. Det löste sig. Jag var ut i söndags och pratade med dem. Ville ha pappa hemma eftersom han var med på vår linje. Men nu var det inga problem. Vi fixar, beställer etc. Sedan när vi får notan från festen ska vi kolla av med dem så betalar de en bit. Kändes ju skönt. Dessutom har mamma blivit betydligt mer intresserad och glad efter den här lilla "konfrontationen". Det kanske bara var så att luften behövdes rensas, vad vet jag.
Och nu ska vi boka resa. Längtar redan!!!
Brud aug 2005 - Ha en underbar helg i Köpenhamn!!!
Kul att vi redan är några till träffen! Verkar som torsdag är det hetaste alternativet so far. Fortsätt fylla på!
Idag har vi för övrigt bokat resa. Jippie!!!
Det blir två veckor. Åker tisdagen veckan efter bröllopet och kommer hem innan midsommar. Blir alldeles perfekt!
Precis. Lutar åt torsdagen. Fortsätt fylla på! Kul ju fler vi blir!!!