BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
Hej hopp! Välkommen alla nya! Jag har varit lite frånvarande ett par dagar. Var nere i blåsiga Halmstad och jobbade.
Det stämmer bra med träffen. 8 december hemma hos mig. Alla som vill är välkomna!!!
Hej hopp! Välkommen alla nya! Jag har varit lite frånvarande ett par dagar. Var nere i blåsiga Halmstad och jobbade.
Det stämmer bra med träffen. 8 december hemma hos mig. Alla som vill är välkomna!!!
Har lagt till er på listan. Jag skickar ett e-post lite längre fram med vägbeskrivning etc. Ni får gärna lägga till er e-postadress så fixar jag det!
Torsdag 8 december: Junibrud2006, Helle74, Billa, Gabbies, majbrud06, hallonpaj, feb.brud, Fragila, älvan 87
Superduper!
Jag har korrekt e-post till Gabbies, Billa (koala, stämmer det?!), Weddingphoto och Helle74. Er andra är jag lite osäker på så ni får gärna höra av er.
De jag alltså behöver nu är:
majbrud06, feb.brud, Fragila, älvan 87
Helle74 - låter helt underbart! Kul med jobbet också. Håller tummarna!!!
Lycka till!!! Håller tummarna!!!!
Tack för e-postadresserna! Skickar ut vägbeskrivning till er lite närmare. Ni är välkomna från kl 17 så har jag garanterat hunnit hem. Som sagt har jag en kissekatt hemma, men jag ska se till att dammsuga ordentligt så det inte ställer till för stora problem för allergiker. Jag bjuder på lite pastasallad (vegetarisk grund utifall någon önskar det och så lite olika tillbehör)! Ska bli jättetrevligt!!!
Det går bara bra! Skickar beställningen alldeles snart. Det tog lite längre tid än planerat att få fram alla adresser, men nu så tror jag att vi är klara. Gästlistan utökades ganska så rejält, från planerade 40-talet gäster till 81...
Helle74 - GRATTIS! Jätteroligt!
Själv har jag nu bokat florist! Visste exakt vilken jag ville ha, men drog mig lite för att gå dit eftersom det ju ändå är ett halvår kvar (på lördag!). Det var dock tur att jag inte väntade eftersom hon redan fått lite bokningar för nästa sommar. Vi gjorde ett utkast på en bukett som var enormt läcker, men det blir nog några modifieringar efter jag visat bilden hemma. Inte för mycket, men lite... Kan försöka förklara på ett ungefär. Det är en smal droppe med vita orkidéer, limefärgade rosor och doftranka som slingrar sig ner ända till backen plus lite pärlor och detaljer i purpur. Återkommer om ett par veckor när jag vet mer exakt vad det blir. Kanske slutar med något helt annat...!
Nu har ni alla som var intresserade av träff fått mejl. Har någon inte fått det så hör av er! Med på min lista är:
Junibrud2006
Helle74
Billa
Gabbies
Majbrud06
Hallonpaj
Feb.brud
Fragila
Älvan87
Weddingphoto
Plus de tjejer som var med vid vår förra träff. Utifall de vill komma också...
Nämen... Då gör vi ett nytt försök. Kommer om två sekunder!