BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
Det är bara att dyka upp. Jag vet ju på ett ungefär vilka som kommer så det är ingen fara. Och får man förhinder så får man!
Det är bara att dyka upp. Jag vet ju på ett ungefär vilka som kommer så det är ingen fara. Och får man förhinder så får man!
Du är modig du som kommer två dagar före bröllopet! Att du har nerver! Ska bli jättetrevligt att ses!!!
Idag ska vi åka och hämta min vigselring hos guldsmeden! Känns jätteroligt. Den har ju varit klar ett tag så nu ska den få komma "hem"!
Vet inte om det är ytterligare en, men den stora bröllopsmässan är den 19 februari på stadshotellet i Västerås. Läs mer på www.brollopsmassan.se
I fredags hämtade vi min ring. Den är bara sååå fin och jag har tagit upp den från lådan flera gånger under helgen. Tur att det nu är mindre än ett halvår kvar till jag får ha den på hela tiden...
Ser fram emot torsdag. Ska bli enormt trevligt med BT-träff!!!!
Praliner?! Har du kollat Cornelias och Mälarchoklad? Har ju båda mycket smaskigt...!
Cornelias har du på Stora Gatan intill Indiska om du går mot Arosian. En liten butik alldeles intill Saks klädbutik. Mälar Chocolaterie ligger i konserthuset och har en hemsida med mer info, www.mcl.se
Kan du inte annars köpa Alladin hjärtan? Lite mer ekonomiskt och de är ju väldans goda... Tror en ask med 24 st kostar runt 30 kronor.
Jag vet faktiskt inte hur det är med nötter. De fanns inte med på Marabous hemsida. Men de finns ju i de flesta butiker så det är ju enkelt att kolla!
älvan87 - Vilken tur att det löste sig! Nu närmar det sig minst sagt för er del...!
Wedding Fairy - Vet inte om du vill vara runt Badelunda. I så fall kan ju Brunnby vara ett alternativ. Vi har bokat det för vår bröllopsfest. Tittade på Badelunda först, men valet föll på Brunnby för storlek och lokalen. Och det var nog tur att vi valde just Brunnby nu när gästlistan växt. Hade inte fått plats i den andra lokalen...
Aha. Typiskt! Har du kollat övriga bygdegårdar? www.bygdegardarna.se Skerike ska ju vara fin vet jag.