• agnelia

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Helle74,
    jo, har väl det mesta klart, i praktiken och/eller i tankarna. Gillar att var ute i god tid! *s*
    Det är mest smågrejer som ska fixas.
    Klänningen är köpt(har tyvärr ingen bild), vi har kollat ut var sambon ska hyra sin frockcoat (mycket billigare i E-tuna än i V-ås!!), ringarna är designade och färdiga, har köpt smycken, caketopper, stämplar till inbjudan, tyg till tärnklänningen och bordsdekoration med mycket mera.

Det svåraste nu är att hitta skor, har väldigt breda och höga fötter så det är svårt även i vanliga fall.

• agnelia

I västerås har jag fått prisuppgift för 2500 till 2900:-
    I E-tuna på Saras brud och fest tar de 1500 kr! Helt klart värd en tripp dit!
    Min sambo ska hyra en svart, det passade han bäst i och det passar bäst ihop med min klänning som är ganska enkel.

• agnelia

Grattis Billa!!!

Kram!
    /från en bagare till en annan

• agnelia

Brud aug 2005,
    bra förslag! Så snällt av dig att än en gång upplåta ditt hem till oss pratglada BTbrudar! *s*

Billa,
    javisst! Men jag har knappt jobbat med det sen studenten -94.
    Bakar på fritiden istället!! *ler* Ska bl a göra vår egen bröllostårta.

• agnelia

Emrika är nog med på förslaget, så har hon ett "skötbord" till lillgrabben!

• agnelia

Jag har inga barn men jag kan svara för Emrikas del. Hon är så sällan online så jag fungerar som ett mellanled! *s*
    Emrika har en pojke som fyller 3 år i november och en till pojke som är sju månader.

• agnelia

Trevlig helg allihopa!!!

• agnelia

He he he...
    Vaknade halv fyra och var kanonpigg!! Funderade nästan på en rask promenad men hamnade framför datorn med en bit äppelsmulpaj istället...
    Sen började jag jobba kl 7. Efter ett tag kom tröttheten, sakta men säkert...

Idag var Emrika + make i tidningen igen. En betydligt bättre bild den här gången... Nu ser man iaf att de är dem på bilden!!

• agnelia

Inte jag... Men jag hittar redan till dig utan problem! *s*

• agnelia

Hon vann!!!!!!

GRATTIS BRUD AUG 2005!!!!

Hoppas att du får en jättetrevlig vistelse i Köpenhamn och en underbar konsertupplevelse!

Hålla tummarna fungerade!

• agnelia

Jag +emrika kommer också!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!