Inlägg från: Brud aug 2005 |Visa alla inlägg
  • Brud aug 2005

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

agnelia,
    vi tänker så lika :D

• Brud aug 2005

junibrud2006 ,
    är det alla typer av papper och stämplar? Jag håller ju på en del och göra kort...det skulle vara intressant i så fall...

Kan du inte maila mig lite info (om du inte vill lägga ut det här, pga reklam). Blir lite nyfiken vad det är för butik...

• Brud aug 2005

Uppdaterar listan...

*måndag 10/10, agnelia, Billa,j unibrud2006, Brud aug 2005, weddingphoto, feb05, Stråla, Elfva, emrika, Helle74

*torsdag 13/10,agnelia, Billa, junibrud2006, Brud aug 2005, weddingphoto, feb05, Stråla, Elfva, emrika, Gabbies, Helle74

• Brud aug 2005

Hur länge har La Pasta öppet? Hur stora bord har dem? Vad har dem att erbjuda? Jag har aldrig varit där...

• Brud aug 2005

Jag fyller 30 senare i år...är inflyttad från Uppsala för ett antal år sedan!
    Jobbar just nu som inköpsassistent, men söker nytt jobb :)

• Brud aug 2005

Grattis Billa!!!
    Vad kul att du har fått jobb... önskar att det gick lika bra för mig att skaffa ett nytt jobb...

• Brud aug 2005

Kollade vlt:s krogkoll idag...Där stod att de tidigare hade varit på La Pasta och gett dem 2 gafflar :( Men det är väl för hoppningsvis bra ändå... Jag kollade menyn lite igår och det verkade finnas en del gott...

Det jag har funderat på är att vi är ju många som har gift oss och som säkert komemr att ta med oss album med kort m.m. Och då känns det lite kladdigt att sitta på en restaurang där alla äter... Men det kanske funkar ändå?? Alternativen är ju inte så många när vi är så många som ska träffas :)

Ett alternativ är ju att ni kommer hem till mig allihopa, jag har ganska gott om plats.... Men då får ni ingen god restaurangmat utan får ta med er egen istället :)

Ni gör som ni vill...men nu finns det ett till alternativ i alla fall :)

• Brud aug 2005

Ok, vi får se vad de andra tjejerna tycker då...
    Några av oss har ju haft BT träff hos mig förut, det brukar funka bra :)

Då är det ganska smidigt med tiden också...för så fort jag har kommit hem (vid 16.30) så kan ju ni komma när ni vill och hinner.... Det är ju svårt om man ska äta på en restaurang, då måste alla kunna exakt samma tid!!

• Brud aug 2005

Ja, jag har ju det perfekta skötbordet för det lilla charmtrollet :)
    Åhhh, då får jag kanske gosa lite med killen igen...han är ju söt söt Emrikas lille gosekille!!!

• Brud aug 2005

Ni som är nya, kan inte ni ge mig era mailadresser...Så jag kan skicka ut adress m.m. till mitt lilla hus :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!