• Billa

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

nr 11 ! Det är jag det! Hehehe! Men nu har jag ju passerat 2 års linjen! Hehehe!! :D

• Billa

Jag förstår inte varför alla blir nervösa när en bagare kommer på fika!
    Jag är bara allergisk mot hund å katt, så så länge som du inte har ngt av det i fikat blir det bra! :) Visst har du katt hemma?! Så om ni undrar varför jag är lite avvisande mot katter så är det för att jag inte vill dra på mig massa päls i onödan! Men kortare stunder brukar funka!

• Billa

Jag kan ju medela att jag är ett riktigt kakmonster! Å jag behöver inte klämma mig i någon klänning på två år hehehe!

• Billa

Nä, jag är lyckligt lottad! Men träna behöver jag! Mitt mål till bröllopet är att mina nyckelben inte ska sticka ut så mycke som dom gör nu! Så man ser bra ut i urringat! :)

• Billa

Jag såg Charlie and the chocolat factory förra helgen!! Grymt bra!!! Rekomenderas!!

Oj så många vi blir!! Va kul!!

• Billa

Brud aug 2005, Oooo!! Fan va tufft!! GRATTIS!!!!!! Han är ju bara sååå bra!!

• Billa

När är finalen?! Å vad ska du göra för att vinna?!

• Billa

Brud aug 2005, det kommer hållas många tummar för dig imorgon! Men man ska bara hålla en tumme....att hålla två tummar betyder otur i england. Så det är väl bäst att ta det säkra före det osäkra?! Hehehe!

Ang. Charlie and the chocolatfactory, Måste nog säga att orginalet är bäst...men den nya variationen är underbar den med!
    Passar alla åldrar! Satt en liten tjej på 6-7 år bredvid mig i salongen å jäklar vad hon fnittrade! Hon började fnittra åt något under reklamen, slutade med att alla i biosalongen satt å skrattade!
    Ska ta å läsa boken hade jag tänkt någon dag!

• Billa

feb05, jag vet inget om någon serie....men vet att det finns en film! Från typ 70´talet tror jag!

Förresten så har ju Tim Burton gjort en till film! (regissören som gjorde Charlie and the chocolatfactory) Något om en död brud...mins inte vad den heter....men den ska jag se iaf. ! Den går i samma stil som "Nightmare before christmas" som han oxå gjort!

• Billa

junibrud2006; jättefin klänning!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!