Inlägg från: junibrud2006 |Visa alla inlägg
  • junibrud2006

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

En fråga till när jag ändå är igång...

Är det någon av er som är insatt i vad det kostar att sy upp en klänning i Västerås eller någonstans häromkring? Har ju tittat på att hyra alt köpa begagnat, men en kompis tyckte jag skulle kolla möjligheterna iaf eftersom jag vill ha en ganska enkel och stilren klänning.

Har någon något tips är jag evigt tacksam!!!

• junibrud2006

Tack för tipsen! Mejlar dig nu!

• junibrud2006

Kul med bilderna! Vilken fotograf var ni hos?

• junibrud2006

Ok. Vi har bokat Porträttstudion, men det blir nog bra det med!

• junibrud2006

Jo. Men bra mycket billigare än vissa andra som jag hört talas om. Grundpriset jag fick var 1500 och sedan tillkommer givetvis en del. Vi får väl se i januari när vi ska dit och gå igenom allt!

• junibrud2006

Brud Augusti 05 - Vad fina ni var i tidningen! Jättefin bild. Förstår att ni är nöjda!!! Kul att få en kvadratisk annons också!

En BT-träff vore inte helt fel. Det var så trevligt sist även om vi bara blev tre tappra! Vet inte när det passar för er andra. Vad sägs antingen om slutet av september, säg tisdag 27 september, eller är det bättre att vänta ytterligare några veckor så att fler hinner planera in det? I så fall är mitt förslag mitten av oktober - 11 - 12 - 13 eller 14 kanske? Det är några förslag iaf. Säg vad som passar så kan vi väl se hur många vi kan bli!

• junibrud2006

Datum spelar inte så stor roll för min del. Någon kan väl ge ett datum så får vi se vilka som kan...?!

• junibrud2006

Av de datumen tar jag gärna 10, 11 eller 13 oktober.

• junibrud2006

Hej allesammans!!! Ett tips - gå ner på Ruths och titta på deras rea. Halva priset och massor av olika modeller. Var där idag - och köpte min underbara klänning!!! Jag dansar på små moln!!!!!!!

• junibrud2006

Som sagt i förra tråden - blir väl runt 17 eller 18 kan jag tro. Vore kul om vi blev ett gäng!!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!