Inlägg från: junibrud2006 |Visa alla inlägg
  • junibrud2006

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Vad kostar frockcoaten i Eskilstuna? Har bara pris för Västerås och här tar de 2200 i hyra har jag för mig för en mörk.

• junibrud2006

Ok. Då kanske vi ska kolla där också. Men det är ju smidigt att ta allt i Västerås också... Tål att tänkas på helt klart. Har du något tips på bra uthyrare i E-tuna?

Jag är västeråsare i grunden. Flyttade härifrån för att plugga tre år och svor dyrt och heligt att jag aldrig skulle flytta tillbaka. Var hemma på en fest och vips hade jag träffat min nuvarande sambo. Och nu verkar det nog som jag är här för att stanna!!!

• junibrud2006

Så det kan bli! Men man ska ju inte klaga...

• junibrud2006

Verkar illa det här! Ska bli jättekul att ses. Och imorgon får jag hämta hem min klänning. Bild kommer!

• junibrud2006

Har också problem med fötterna. Har ingen hålfot så det ställer till lite plus att de är väldigt breda. Ecco har som sagt enormt sköna skor. Rekommenderas även om de kostar någon krona extra. Sedan har jag hittat en del sköna och snygga skor uppe på Scorett i Sigma.

• junibrud2006

Oj! Lycka till. Kommer du ändå kunna komma på träffen i oktober?

• junibrud2006

Grattis! Det är ju superkul att du fick jobb direkt. Håller tummarna att det går lika bra på nästa!!!

• junibrud2006

Det går bra för mig! Vad snäll du är!!!

• junibrud2006

Du hade ju min mejl. Vad dum jag var!!

Är lite tankspridd. Får ju hämta min klänning i eftermiddag - och förhoppningsvis även våra nya släta fina ringar!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!