Inlägg från: Still_A_Miss |Visa alla inlägg
  • Still_A_Miss

Nikkis Bröllopsberättelse m. bilder :-p

Ett stort Grattis Nikki!

Du var jättefin i klänningen - ni var båda jättefina!!!!

Nu är det bara 2 veckor kvar för oss !

När jag såg dig på bilderna med klänningen, blir jag mer ivrig att få bära min. Jag hoppas att den sitter bekvämt dock - jag har råkat gå och bli lite gravid (vilket självklart är helt välkommet)! Enligt läkaren ska det inte vara ett dugg farligt för barnet att bära klänningen (eftersom det är korsett så var jag lite orolig), men kanske lite obekvämt för mig... Jag kommer att vara i v.16 då vi gifter oss.

Ännu en gång - jättekul att se kort från ert bröllop! Det var härligt att höra att allt gått så bra och att du är så nöjd! Lycka till i framtiden!
    Kramen

• Still_A_Miss

Nikkis: Precis som du har jag också velat lite och tyckt att det finns så många andra fina klänningar - fast mest för att jag varit orolig att det ska sitta lite åt vid magen. Men när jag sedan jämför klänningarna med "vår", så blir det alltid ett "nä, den jag redan har är verkligen finast"... så nu blir det den. Måste testprova den bara en sista gång nu i veckan, för att se att den fortfarande sitter bra.

Jag har ju din mailadress - så jag skickar dig bilder sen !

Lycka till med er bebisverkstan - ett tips är att göra det till ngt kul och inte till ett måste!

Kramen!

Svar på tråden Nikkis Bröllopsberättelse m. bilder :-p