• Grisaknorr

Modifast eller Camebridge ??

Vilket av dom två är bäst/godast ??
    Jag har 20 kg jag vill ner.... väger 75 kilo och är 163... någon som vet hur snabbt jag blir av med kilona ?? Ååååååå va jag vill ner i vikt NU

• Svar på tråden Modifast eller Camebridge ??
  • Grisaknorr

Jag har fått hem proverna och smakat. Dom är väl ok.... men jag lär få dricka med sugrör, annars kommer jag nog inte få d i mig...
    Vill man bli fin får man lida pi n

• Grisaknorr

Men !!! Så såg det inte ut när jag gick in och beställde....... ska kolla upp det.

• Grisaknorr

Nu blev det rätt !! Förlåt !!

• Grisaknorr

Tessan_77

Jag har bantat bort 13 kg på 3 veckor efter mitt barn nr 3. Efter att jag slutat banta så fortsatte jag gå ner ändå. Från att ha vägt 75 kg till att landa på 58 kg utan att röra mig ett kilo upp, för ens jag blev gravid 3 år efter, så tror jag nog att jag fixar det.
    Givetvis måste man äta bra. Det gör jag redan nu... men jag har gått ner 3 kg på 3 veckor och det är för sakta för min smak.
    Nä, jag ska bli smal igen, snabbt OCH behålla vikten. Har alltid varit normalviktig innan, inte ska en graviditet göra att jag ska se ut såhär ! Nej, man KAN gå ner i vikt snabbt och äta rätt efteråt oxå......

• Grisaknorr

Nonika

Jag vet att 20 kg låter mycket men på mig gör det inte så mycket....
    Även när jag vägde 49 kg, vilket jag gjorde fram till jag var 24 år så såg jag inte undernärd ut. Jag gick upp av graviditet, då som nu, när jag väntade nr 3.
    Nu efter 5 barn vill jag ha min normala vikt tillbaka. Inte 49 kilo... d skulle se roligt ut bara med dom höfter jag fått. Men 55 kg är mitt mål. Jag lovar att skulle du se mig när jag vägde 55 kg hade du gissat på 65 utan att tveka.
    Jag har väl köttbulle form på kroppen eller nått *s*

• Grisaknorr

Nonika

Nä muskler vill jag väl inte påstå att jag är född med precis *s*
    Exakt som du säger, med 5 barn och inget körkort ute på landet har jag inte en chans att åka iväg och träna.
    Men jag gör vad jag kan i vardagen. Mina 2 älsta är ju i skolan varje dag så då måste jag ju gå dit och hem 2 ggr ändå men min nr 3 går på dagis 3 dagar i veckan. När jag gått upp och lämnat henne tar jag dom små och går en runda på 1 timme.

Jo jag hade gärna vägt 75 kilo ( har tappat 3 kilo så nu är det 72 ) om dom suttit på rätt ställen.... Nu sitter allt på häcken...
    Jag vill ha strl 38 och det har jag när jag ligger mellan 55-62 kg.

• Grisaknorr

Tessan_77

Ja lite irriterad blev jag allt... lät lite som du dumförklarade en... Men ingen skada skedd
    Jag har väldig disiplin när jag sätter manken till. Just nu ä det total förbud för mig på godis, glass, kakor osv i veckorna. Enbart en dag på helgen.
    Har ett eget litet knep... när jag blir sugen så ser godisbiten som grisspäck framför mig. Genast släpper suget *S*
    Maten lagas på lätta produkter.... Och att låta bli att äta 5 ggr per dag är inte lätt när man har barn som ska ha mat var 3-4 timma.
    Hoppas allt går bra för dig med din vikt. Inga sura miner här

Svar på tråden Modifast eller Camebridge ??