• Happy 33

P-spruta..hjälp mår dåligt

Hej...jag är nyfiken på att få veta om några här använder p-sprutan och om Ni i sånnafall fått biverkningar, var snäll och berätta om dom...jag själv har använt sprutan i 5 år och har gått upp 30 kg i vikt!!! Jag känner mej trött och tung i huvudet för jämnan, motionerar varje dag ca 1 timme har väldigt svårt att gå ner i vikt ändå, vet ej om det beror på sprutan eller om jag äter fel??!! Har i ca 1 1/2 års tid varit sjukskriven pga hög sänka (96) man ska högst ligga på (15), när man har lunginflammtion ligger man på ca (120)
    Kan inte fatta varför dom inte hittar vars felet på mej sitter, jag har blivit kollad från topp till tå bla röntgen av hela kroppen, mammografi, gastroskopi,ekg
    gyncellprover,diabetesprover,remautologen, infektionkliniken mm mm,just nu går jag på cellgifter och sänkan går sakta men (60) säkert neråt, det känns hemskt att inte veta varför man mår så dåligt (känner mej dunderförkyld jämt i kroppen fast jag inte är det), har frågat om det kan bero på sprutan men får till svar att man inte tror att det beror på den...så alla ni som har konstiga eller vanliga biverkningar av P-sprutan berätta gärna..
    Funderar på att sluta använda den för att se om jag blir bättre men är livrädd för att bli med barn, har redan två och är nöjd. Och det är så skönt att slippa mensen oxå trots allt..hoppas på svar från Er Kram

Svar på tråden P-spruta..hjälp mår dåligt