Linköpingsfruarna!
Hej mina vänner!
Lyxig tråd vi skaffat oss! Bra initiativ Caroline!
Jag är oxå rätt flexibel, tror jag, under hösten. Vet dock att jag ska på Winnerbäck den 19e oktober. O min brorsa fyller år den 7e så då kanske han firas den 8e. Annars har jag nog inget inbokat än så länge.
Var på bröllop i helgen. Inget går upp mot vårt såklart! Hur länge är det ok att vara så partisk mot sig själv?
Imorrn har det gått 4 veckor sedan vi beställde korten hos fotografen och det skulle ta fyra veckor för dem att komma så jag hoppas att det innebär att de ringer mig i veckan! Annars ringer jag!
Caroline - fick du mina kort? Funkar de att ha på hemsidan eller är upplösningen för dålig? Saknar du något som du vill att jag ska leta fram? O tror du att du har tid att fixa ett sånt blad till mig om vad rosorna hette, som Sandra fick, även att du inte hann fotografera mina? Vore roligt att spara.
När lönen kommer tror jag att jag ska försöka leta fotoalbum till oss. Ska bli jättekul att få komma igång och sätta in och skriva till! Kul att ha något bröllopigt kvar att ägna sig åt!
Ha en fortsatt trevlig helg i några timmar!
Kram
anna