Inlägg från: vinterbrud i linköping |Visa alla inlägg
  • vinterbrud i linköping

Linköpingsfruarna!

sandella

Såg att ni hade ert bröllop på Bjärka-Säby. Vilka fina bilder! Vi ska ha vårt också där 28/1. Vad det något du tyckte var väldigt bra eller något du tyckte var mindre bra?

• vinterbrud i linköping

Sandella

Vi har väl ungefär liknande tankar om det mesta. Vi har också många långväga gäster och tycker det är perfekt med sängplatser. Vi valde också p2 för mat och det verkar funka så här långt. Har hört mycket bra om dem. Vi valde även kapellet, för att slippa transport mitt i vintern. Däremot är det ett kapitell för sig(pingstkyrkan), men vi tar ju med egen präst och kantor så det löser sig nog.

Hyresvärden hade jag blivit varnad för innan så jag var förberedd. Men jag håller med er, det låter som om vi ska riva stället. En fråga. Upplevde ni det var trångt på middagen, såg ut som ni var många gäster? Annars tycker jag huset är perfekt med olika våningar och lite mysiga soffgrupper(alla dansar ju inte), och framförallt att många kan sova över.

Ni hade väldigt fina bilder. Ångrar nästan att vi inte valt ett sommarbröllop. Vi kommer inte ha så många utomhusbilder. Men jag hoppas i alla fall på lite snö. God Jul från ett väldigt ojuligt London!

Svar på tråden Linköpingsfruarna!