Inlägg från: Fru Calice |Visa alla inlägg
  • Fru Calice

Linköpingsfruarna!

Fick ett tackkort igår o lämnade in film från sista bröllopet idag. Skönt att ha lite bröllop kvar i sitt liv!

Hur har ni det annars, mina vänner? Saknar er!

• Fru Calice

Som det ser ut just nu (utan almanacka i hand...) kan jag nog alla datumen. Men om det är hockey hemma så går det inte. Jobbar som funktionär på LHCs hemmamatcher. Ska kolla nogrannare ikväll. Ska vi köra en samåkning?
    Caroline - är lite allergisk. Här följer en lista på vad jag inte tål, men säg till om du hellre vill att jag ska fixa nåt eget att ta med.

Tål inte:
    Fisk
    Skaldjur
    Avokado
    Mandel
    Nötter, inkl Jordnötter(o Pesto)(men jag TÅL kokosnöt)

• Fru Calice

Har vi bestämt någon dag? Förvirrade lilla jag kom på att jag nog inte kan nu på söndag iaf... O skit i det där med hockeyn för nu jobbar jag inte där längre...

• Fru Calice

va va va! Har linköpingsposten kommit!!!! Måste ut o leta. För övrigt så kan jag nog den 23e - ja.

• Fru Calice

Therése med man och Saga
    GRATTIS!!!! Gud va roligt att höra! Då slapp du vänta sådär länge iaf! Så roligt med en liten Saga! Hoppas vi får se henne någon gång, även om ni inte kan den 23e!
    Kram kram

anna

• Fru Calice

Panik!
    Var ute på stan o letade LinköpingsPosten igår och den var slut. Så kommer den hem i brevlådan och jag blev jätteglad. Men då är det ett nytt nummer och jag har alltså missat er!!!! Ingen som tagit en extratidning...?

• Fru Calice

Jag föredrar def en samåkning! (Har varken bil eller körkort...) Marfa har ju körkort iaf vet jag, kan du tänka dig att köra? Nån som har bil? Hur hittar vi?

• Fru Calice

Är det lördag eller söndag som gäller? Söndag var det sagt va? Jag kan båda så det kvittar så, men kan vara bra o veta...
    Marfa vad säger du? Kan du?
    Om bil inte funkar kan vi ju åka buss ihop iaf! Blir vi tre(marfa, na o jag) eller fler?

• Fru Calice

Nu har jag fått tag i en LkpgPosten! Vad fina ni var marfa o tessan! Härligt att få se! Ska klippa ut o spara!!

Hur blir det i helgen?

• Fru Calice

jag kan klart komma bort till dig! Vore ju superbra! Tid?

O för övrigt kan meddelas att lyckan är gjord för igår sprang jag på mina drömalbum! De stod där o väntade på Tiimari! 89 kr/st så jag köpte 3 direkt! Cremefärgade med ett band om och inga direkt krusseduller!

Svar på tråden Linköpingsfruarna!