• Bumpan_

borde jag skämmas?

nu måste jag verkligen skriva av mig för jag kokar snart. igår var jag på en jätte trevlig tjejkväll, det slutade med att vi gick vidare till ett danställe. vi dansade och hade jättekul! min sambo var inte med, och vi har inga problem att festa var för sig. Jag träffar en killkompis och hans två kompisar (vi kan kalla dem fredrik och pär), som jag aldrig träffat tidigare. Jag sitter med fredrik. han pratar om sin flickvän och frågar hur länge jag och min sambo varit förlovade. helt oskyldigt alltså. DÅ vädner sig pär till mig och frågar, borde inte du tänka på din pojkvän??? han menade då att det var dålig stil av mig att sitta och prata med Fredrik när min pojkvän sitter hemma?? han tycker att det är fruktansvärt dålig stil att jag sitter och flirtar med fredrik. jag visste faktiskt inte vad jag skulle säga, dels för att jag itne känner honom. jag vet om att andra har uppfattar tidigare att jag flirtar, men det är helt omedvetet och sån jag är! jag menar ju absolut inget med det. Så, min fråga är, gjorde jag något fel här eller???? kan inte alls se problemet och inte min sambo heller, men jag är så fruktansvärt arg över den här helt onödiga kommentaren och speciellt över att JAG gjorde fel! inte hans kompis som isåfall flirtade lika mycket med en förlovad tjej.....vad säger ni?

• Svar på tråden borde jag skämmas?
  • Bumpan_

tack! jag förstår inte heller. man måste väl ge sin partner lite, annars om något slutar det väl med otrohet. nu är jag mer arg för att han förstörde min kväll... tack för era svar!

• Bumpan_

man måste väl ge sin partner lite frihet var vad jag tänkte skriva, missade lite där :)

• Bumpan_

tack för alla svar!ni är så gulliga allihopa!

Svar på tråden borde jag skämmas?