• L-N

sovrumsredskap

ok, men då vill jag fortsätta diskutera sexhjälpmedel(låter kanske finare än de andra orden..) Får väl riskera att bli varnad igen då, inte för att jag förstår varför det skulle va kränkande och ett påhopp mot nån att jag vill ha tips på en bra v i b r a t o r???!!! Så, har ni några favoriter? Vill helst ha en rosa eller lila..ingen läskig naturtrogen (dom e så fula :) )

• Svar på tråden sovrumsredskap
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • IngridMarie

Jag kan tyvärr inte tipsa om någon specifik v i b r a t o r men här finns en del att välja bland www.lustjakt.se där kan man även läsa om andras erfarenheter av produkterna. Mycket nöje!

• NokGroda

BT har en väldigt konstig inställning till vad som är tillåtet och inte. faktiskt den mest konservativa inställning jag stött på i något forum för 'allmänheten'.

jag gillar de små pinnformade vibrarna som man skruvar isär på mitten. ett vanligt AA-batteri inuti hylsan. de har bara on och off, men om man håller i dem hårdare vibrerar de långsammare.

• Meddelande borttaget
  • pickolina

Jag har massa olika men favoriterna som jag verkligen kan rekommendera är: Pocket Rocket (en sådan som NokGroda pratar om) och kaninen!!!! Underbara båda två.. Lite olika användningsområde på dem...

• NokGroda

Tiny Touch hette nån av dem jag pratade om, men det finns en massa sånna från olika tillverkare..

• Swing

Rekommenderar alltid Laya Spot (Layamusen) från Fun Factory. Har gett mig väldigt många org***er. En bekant köpte TRE. Två var presenter....

• pickolina

OH den har jag inte...vill ha!!!!! :D

Svar på tråden sovrumsredskap