Skickar igen vad jag skrev i andra tråden (samma som denna)
"Får säkert skit för vad jag kommer skriva, men alla har väl rätt ill åsikter?
Iaf, det är jättetråkigt det som hänt dig. Verkligen. MEN det är ingen ursäkt för att svika sin blivande på ett sånt sätt.
Jag tycker du ska berätta för honom så han får en ärlig chans att veta vem han gifter sig med. Utefter det har han ett val att göra.
Du skriver ju tom att du inte vet om du vill träffa den andra igen. Låter som att du kommer göra det.
Personligen hade jag inte kunnat stå och lova evig trohet om jag vart otrogen och inte vet om det kommer hända igen!
Hmm..kan inte släppa det här. Har funderat en del till
Du skriver att du är lyckligare med din man nu när du haft sex med någon annan. Din man har säkert oxå märkt att det är bättre.
Hade det vart jag och min man som vart i denna situation och han som vart i din situation. Jag hade känt mig så förnedrad och sårad om jag visste att han enbart var lyckligare med mig för att han haft sex med någon annan!
Vad säger ditt samvete. Som jag skrev innan, kan du stå i kyrkan och lova honom evig trohet när du själv skriver om du inte vet om du kommer träffa älskaren igen?"
Alltså, jag chockas av vissa svar som en del ger? Vad har en del för bild/syn av ett förhållande och äktenskap. Många verkar tycka det är helt okay att vara otrogen om man "har anledning". Det FINNS ingen anledning till att vara otrogen. Inte ens ens sån förklaring som Ts gör här. Nä, äktenskapet tycker jag du ska struntai och ordna upp detta. Annars tycker jag du ska ge din man en ärlig chans att få veta vem han gifter sig med!