• sofia aneleh

ny arnold tråd: vilken känd person...

... skulle din partner helst bonka?

i sina sexfantasier eller om han/hon var singel?

• Svar på tråden ny arnold tråd: vilken känd person...
  • Chocolate Chip Cookie

Yup... gillar för övrigt borra som användes tidigare i tråden...

• pumpa

Jag skulle nog ta vilken rödhårig som helst. Bar det är en äkta rödhårig med fräknar...

Det är nåt alldeles extremt speciellet med rödhåriga. Går inte att sätta fingret på det riktigt..

• R&F

Min M2B skulle nog kunna ta vem som helst! Han är dock så pass snäll att han säger att jag skulle få vara med :) Tack för det. Men hans favorit är Meg Ryan.

• NokGroda

min grabb väljer precis som jag i gay-tråden..

angelina jolie.

inte dumt. vi kan nog dela på henne om hon kommer förbi. =D

• NokGroda

vad gäller i fantasi/om singel..

har ni sett Vänner-avsnittet med frikorten?
    man får välja ett frikort. dvs man får fälja en person (kändis) som man får bonka om tillfälle ges, utan att det är otrohet.. =)

• Swiss!

åhh, jag och mina vänner har en sån lista:) alltså, en "frikorts"-lista.

• Wih

Åh... min man älskade Gwyneth Paltrow när vi blev tillsammans! Han påstår att han inte tycker att hon är särskilt snygg längre, men visst drömmer han om henne i smyg...! ;)

• msbine

Jag och min m2b har redan bestämt vilken kändis vi får vara otrogna med och får fantisera om... Jag har valt Vin Diesel och han har valt Demi Moore... Så jag antar att han fantiserar om henne...

• Mastermind

Uhm. Jag har aldrig hört honom prata om nån annan tjej på det sättet, men jag antar att det får bli Angelina Jolie eftersom vi är rätt lika.

• pumpa

Kom just på en pingla till:

Anne Archer -jösses vilken pudding !!!

• Plonte

Min man skulle nog sätta på Sandra Bullock.
    Och jag... jag skulle nog vilja ha Heath Ledger emellan lakanen.

• Sesselin

Min M2B tycker att Salma Hayek är ett bombnedslag så jag kan tänka mig att han vill bonka henne.
    Själv gillar jag Mel Gibsons häck wow.
    Ska jag välja en kändis att bonka blir det nog Brad Pitt.

• BusigaJag

Jesse James! Från Monstergarage! *dreglar* Min sambo hade valt Anna Kournikova!

Svar på tråden ny arnold tråd: vilken känd person...