Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Hej!
Jag är också gärna med på era träffar! Är kompis med Majbruttan.
Hej!
Jag är också gärna med på era träffar! Är kompis med Majbruttan.
Hej!
Jag vill gärna träffa er i bröllopsgänget ikväll, om det är ok att hänga på så här sent?!
Något jag skall medta?
Lindha,
Alternativ 1 eftersom "den" hänger ihop med 22.
Tack för senast!
Majbruttan,
Jag tycker att ni skall fråga brudgummens föräldrar om de vill stå med på inbjudan (och hoppas på att de fattar vinken ;)).
Om de inte fattar så bör ni redan nu informera om att brudens föräldrar skall bidra med en viss andel. Om de i efterhand får reda på hur kosnaderna fördelats kanske de tycker att ni borde informerat om detta tidigare så att de åtminstone hade haft en chans att också vara delaktiga!
Förresten, är det ok att följa med på middagen trots att datum för vårt bröllop inte är bestämt? För tillfället kretsar våra tankar kring husköp!
Kärleksbrud,
Jag och min sambo håller också på att köpa hus i Onsala men vi bestämmer oss definitivt i helgen. Var exakt har ni köpt någonstans? Vi kanske blir grannar :)
Jag trodde också vi hade bestämt La Sombrita?! Stället är särskilt bra om man har enjoykupong = 2 för!
Kärleksbrud,
Huset som vi har fastnat för ligger i Forsbäck. Vi har i princip bestämt oss och ska träffa ägarna i helgen. Jag var också lite orolig för avståndet till Göteborg men har nu kollat upp kollektivtrafiken. Resan från oss in till centralstationen Gbg tar 37 minuter. Helt ok!
Oh vad kul att basta! Men Maritim, du måste ha ett jättestort hus om det skall rymmas ca 15 brudar?!
Tack för igår!