• MiNik19/8

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Hej på er! Här har man missat något, mässan alltså, är för ny på det här. Fast vi har nästan ett åt på oss så jag hoppas att det kommer fler mässor i GBG. Var mässan något att ha?

• MiNik19/8

Jag antar att jag inte missade något med tanke på tidigare inlägg.

• MiNik19/8

Tack ninni7805 =)
    Håller på att boka tider med festarrangörer just nu (för att titta runt och se vad som finns till buds), känns som jag är sent ute fast det nästan är ett år kvar :(

• MiNik19/8

Tack för inbjudan, men jag ska ut till Marstrand och titta på 2 ställen för festen. Men jag följer gärna med en annan gång :)

• MiNik19/8

Lite Nyfiken, var, när, hur blir det för dig ninni7805 ?

• MiNik19/8

Marstrands kyrka den 19 augusti nästa år. Den kyrkan var inte lätt att boka vill jag lova. Tanken är ju att hela dagen och även kvällen ska förläggas till Marstrand. Vi får väl se efter dagens möten :)

• MiNik19/8

Näää, det var nog ingen mer än du som gjorde det. Vad det nu va så hoppas jag att det löser sig.

Hoppas ni hade en trevlig eftermiddagsfika.

Angående ditt förslag om att öppna eget som bröllopskordinator, så kan du få öva på mig *ler* helt gratis :)
    Jag lär bli gråhårig av allt planerande...

• MiNik19/8

He på er!

Mest ninni7805 då hon ser ut att behöva lite AKUT ompyssling. Kram, kram, kram...
    Då jag har allt annat än "normala" svärföräldrar har vi inte sagt något till någon annan än till min tärna hennes man då han ska vara bestman, min mamma också iofs och barnen och ni då givetvis.
    Vad har ni för er annars???

• MiNik19/8

Princessdiamond,
    tycker att du ska unna dig något extra just bara därför att du ligger så bra till i planeringen.
    Jag var på NK idag och tittade på skor från Rizzo. Men jag lyckades med konststycket att inte köpa något, vill ha två par skor till den stora dagen men jag vet inte hur jag ska kunna motivera vare sig för mig själv eller för sambon att köpa två par skor som dessutom kostar 2995:-/st.

• MiNik19/8

Ger majbruttan en stor eloge för hennes målmedvetenhet.....
    Själv så skulle jag också behöva träna men har lite "dålig" om tid nu,*skäms* för min extremt dåliga ursäkt *ler*

• MiNik19/8

Ooppps, tryckte lite fort där..

Princessdiamond, har inte tittat på skor något innan men så fick jag ett tips i någon annan tråd och blev helt "såld" ska givetvis efterforska lite mer vad gäller skor..:)

• MiNik19/8

Till Marstrands kyrka släppte de tiderna kl 09:00 1/9, det var 1 h 45 min i telefonkö. Pingst, Midsommar och några helger till var redan bokade när jag kom fram. Fast det är 3 kyrkor till som ligger i samma pastorat, så bokar någon tid i en av kyrkorna så går det inte att få samma tid i en annan. Men jag fick den tiden jag ville ha :)

• MiNik19/8

Ska till landet i helgen men jag jag önskar er alla en trevlig helg så hörs vi på söndag el måndag. Pyssla om er själva och era blivande män.........;)

• MiNik19/8

Hej på er brudar!!

Fika på gång eller *ler*?

Sitter själv och väntar på offerter från olika restauranger/festvåningar...och väntar

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2