Inlägg från: kärleksbrud |Visa alla inlägg
  • kärleksbrud

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

hejsan. Jag är ganska ny här på forumet och jag kunde inte låta bli att se eran länk då ni alla är ifrån GBG, precis som jag. Skall ni alla gifta er nu under våren/sommaren ?? Det vore kul att vara med i er tråd och kanske få lite hjälp och ideer. Hur gamla är ni???
    Nyfiken som jag är.

• kärleksbrud

Tackar för välkomnandet. Jag är född -73 så jag är väl -också en "tant".., snyft...

Till Ninni, vad är det för foton som du precis har tagit??? Har ni andra bokat foto-
    graf till er stora dag.., jag sitter i valet och kvalet. Så svårt att veta vem man skall välja.

Var i GBG skall ni gifta er och när?

Kram

• kärleksbrud

Till vårbruden
    Ser direkt att vi skall gifta oss på samma dag. Den 10 juni. Lite kul det...

Ninni-
    Vad var det för bilder du hade tagit. Är så inne på fotograftering just nu, letar ju fotograf...

Till era alla,
    vilken fotograf har ni anlitat???
    och vad är det för middag ni talar om?? Har ni andra träffats förrut?

vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
    MiNik 19/8 Marstran
    Majbruttan 6/5 Åmål
    kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)

• kärleksbrud

Yrvädret, jag måste bara hålla med dig om att St Bigittas Kapell är något speciellt. Så vackert. Skall ni ha festen där i närheten också??? när vi bokade datum sa dom att dom skall ha en bröllopskväll i slutet av april när som skall spela passande psalmer och in- och utgångsmusik så man kan lyssa lite och bestämma vad man vill ha. Man kan också tala med kanton om man vill ha hjälp med att fixa solist till sin stora dag... Vi ses väl där den kvällen, hoppas jag...

Vårbrud - visst är det lite speciellt att vi skall gifta oss på samma dag. Och, roligt att du nämner hus, min sambo och jag köpte hus för tre veckor sedan och har precis i helgen fått sålt vår lägenhet. Var letar ni hus någonstans?? Vi köpte ute i Onsala, kanonfint, och flyttar in i januari

• kärleksbrud

Tusensköna, ja, då blir vi kanske grannar. Onsala är ju en riktig idyll. Först tyckte jag att det var för långt till GBG (vi bor i majorna nu) men jag tycker nog att det är värt att köra en bit för att komma ut dig. Lugnt och skönt, nära havet.., ja, du vet. Vi köpte ett hus på Liden, ca 2km från Gottskär, inte alltför långt ifrån Statoil macken...
    Var ligger huset ni tittar på??

• kärleksbrud

Varför är det ingen som bjuder in mig till middagen den 29de... Jag skulle nog också gärna följa med, speciellt när det blir två andra nykomlingar.

• kärleksbrud

Till Wedding2006
    om St Bigittas Kapell, jag fick höra om den bröllopskvällen när jag bokade kyrkan. Hon lovade att alla som skall gifta sig under sommaren skulle få en inbjudan och trodde att det skulle vara i slutet av april, och då skulle dom ha arbetsschemat färdigt för sommaren och veta vilka präst som skulle jobba vilka helger osv

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2