Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Finns det möjligen utrymme för en till er i er grupp?
Det skulle vara kul, om utrymme fanns.
Finns det möjligen utrymme för en till er i er grupp?
Det skulle vara kul, om utrymme fanns.
Tack för det positiva bemötandet!
Vårbrud-06 - hippan på tisdag? Vad är det som är på g? *nyfiken* Låter givetvis jättekul!
Lindha, tack för informationen om vad hippan gick ut på!Kan mkt väl tänkas att jag följer med, ska bara se att jag inte har nåt uppbokat redan.
Vårbrud-06, tog dig på orden och läste igenom lite gamla trådar som ni haft. Namnen säger inte så mkt, men vet i alla fall lite mer nu än vad jag gjorde tidigare.
Kärleksbrud, kunde inte undgå att se då jag läste i en gammal tråd där du skrev att St Birgittas kapell skulle ha ngn form av musikkväll i april? Vet du när den är tänkt att äga rum???
Princess_edition; Känns skönt att jag inte är ensam om att ännu inte kommit in i gruppen, men som du så elegant lade fram så kommer det väl förhoppningsvis. =) Hm...ja du åldern.. ligger jämt precis på 30 *ler glatt, men känner mig inte som det*
Maritim; hej och välkommen hit du med!
Kärleksbrud; Konstigt, de nämnde inte ngt om det för mig när jag bokade. Men gjorde bokningen med en herre, som för stunden var tror jag tämligen stressad. Men när det gäller präst för St Birgittas kapell, så hade jag fått intrycket att du ordnar med präst och så själv? *stämmer inte det* Hursomhelst,om du hör nåt mer om den stundande kvällen - hojta gärna till för är gärna med och lyssnar.
Kul att se att ni alla hade så trevligt i tisdags!
Hade varit min förhoppning att jag skulle hunnit med att följa med, och träffa er alla men fick dessvärre förhinder =(
Men det kanske kommer fler tillfällen?