• Torvan

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Hej alla glada Göteborgare!!! Jag såg att ni skulle gå ut på tisdag, till toppenstället la Sombrita. Var det kl 19 vid Steinbrenner? Jag hakar gärna på om jag får . Det är alltid kul med nya ansikten. Jag hoppas att där inte är någon jag känner För inte ens föräldrarna vet att vi bokat datum för bröllopet!!

• Torvan

Kul! Vad många . Jag följer med. Skall bli kul att träffa nya ansikten, Jag känner ju inte nån. Hoppas det är nån mer än jag som är ny i ert gäng... Bra idé med namnlappar,

Skriver upp mig på listan då:

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim
    jenny
    linda
    Charleston
    princess_edition
    Torvan

• Torvan

Toppen Charleston! Ses på tisdag

• Torvan

Du var snabb Moriawe! Jag var ju tvungen att göra en liten "redovisning" för sambon när jag kom hem, hihi! Han var så nyfiken .

Tack alla för en jättetrevlig kväll!

• Torvan

Hej allihop! Jag fyller på listan

BT ON TOUR 2006

Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
    MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
    Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00
    Torvan: Valla kyrka (Tjörn) 14/10 Kl ??

• Torvan

Det låter verkligen jättemysigt Maritim .

• Torvan

Vårbrud: Vad härligt det låter, var det inte kallt? Är det någon du känner som har hästar där eller är det turridning? Vad kostar det i så fall? Har pratat LÄNGE om att ordna turridning med några kompisar. Har varit på Nääs och det var väldigt bra. Kul att rida, särskilt i naturen

• Torvan

Bättre än Nääs Då skall vi pröva det stället nästa gång. Men det får nog bli till våren, lite varmare

• Torvan

Vårbrud: Fina foton de är sparade nu, tack!

• Torvan

Vi har inte berättat för någon än Inte ens föräldrarna. Vi förlovade oss ju i somras så det är ju knappast någon som kommer bli förvånad. Vill inte berätta för tidigt. Dels för att slippa åsikter jag inte bett om dels för att mamma fortfarande nämner min syster "planeringshysteri" året innan hennes bröllop. Det var 10 år sen... Har ingen lust att tjata ut det hela för tidigt. Det blir nog tillräcklig med bröllopssnack ändå tids nog! Nu får m2b höra allt istället, dagligen

Sen har ju vi tänkt att stå för bröllopet själva, hade vi behövt ekonomisk hjälp hade det varit annorlunda.

Min moster är dock förvarnad. Hon bor utomlands och de planerar och bokar in semestrar o dyl. i över ett år i förväg. Eftersom hon frågade nyligen och jag vet att de brukar åka bort i oktober var det lika bra att "prel. boka" henne.

• Torvan

mämmi gillar jag skarpt, mmmm med grädde till och lite strösocker!

lindha: min m2b är halvfinne.

hej, hej!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2