Inlägg från: princess_edition |Visa alla inlägg
  • princess_edition

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

hehe, känner igen dedär. ja e visserligen bara på test-stadiet än, gör massa olika kort för att se om ja kan få till "det perfekta". men sånnadär småsaker verkar inte intressera killar, eller oxå ser de ingen skillnad. vet inte. bara de tycker slutresultatet blir fint e d väl bara att lita till sin egen urskiljningsförmåga antar ja.

• princess_edition

va e save the date kort? typ bordsplacering eller?

• princess_edition

jaha, å sen skickar ni ut riktiga bröllopsinbjudningar senare?

• princess_edition

tjena, tjena allihop!
    blev inbjuden av lindha att hänga me på tisdag, men vet inte om ja kan då min ekonomi e väldigt knaper. hur många e ni som ska ut? vilka åldrar e ni i? själv e ja 22 å har nyligen börjat plugga på lärarprogrammet. och då min sambo bara jobbar halvtid, så måste vi snåla rätt mycke för att d ska gå runt. så fråga mig inte hur vi ska få ihop pengar till bröllopet, men d löser sig e ja säker på. letar efter ett extrajobb, men har inte hittat nåt än. å me lite tur blir sambon tillfrågad om utökad tjänst så småningom. me otur blir han av me den, för d e egentligen bara ett vik. men, men... det e fortfarande långt kvar.

• princess_edition

sommaren 2007 e d tänkt. men vi har inte bestämt nåt datum än.

får fundera ang. tis. men ja hör av mig.

• princess_edition

wedding 2006, ja e oxå ny i gruppen. känner väl inte riktigt att ja kommit in i den än, men d kommer förhoppningsvis. hur gammal e du?

• princess_edition

ojoj, här har det hänt mycke, bara man e borta en dag.

princess: va va d me eran best-man? (jag kanske inte har me det att göra, men e hemskt nyfiken av mig)

har väl oxå tänkt hänga me på tisdag, fast e väldigt nervös. hur ska ja veta om d e ni? vilka som hör till gruppen?

• princess_edition

Princessdiamond: ok, har inte tid nu. vi ska iväg på middag till sambons föräldrar, så ja måste göra mig klar. men vi ses väl på tisdag antar ja?

• princess_edition

hej!
    har sagt innan att ja gärna följer me på tisdag, men nu ska ja göra det ordentligt och lägga till mig på listan. ska bli kul att träffa er alla!

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim
    jenny
    linda
    Charleston
    princess_edition

• princess_edition

ååh, ja vill oxå ha en bebis! längtar så ja blir tokig! men sambon känner sig inte redo än (inte ekonomin heller för den delen), så det är bara till å hålla ut för min del. *suckar*

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2