Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Hej alla blivande brudar. Finns det plats för en till? gifter mig på Marstrand nästa sommar och skulle tycka det vore kul att träffa andra som är lika bröllopstokig som jag :)
Hej alla blivande brudar. Finns det plats för en till? gifter mig på Marstrand nästa sommar och skulle tycka det vore kul att träffa andra som är lika bröllopstokig som jag :)
ÅÅ, vad roligt. Jag hänger gärna med på det mesta, hippan? vad händer då, när och var? Jag ska gå igenom tidigare inlägg så jag får ett bättre grepp
Hej allihopa tack, för det varma mottagandet i gruppen känns riktigt roligt. Appropå tisdagen så kan jag inte dyka upp, har föräldramöte på dagis.
Jag kan ju berätta lite om mig själv. Är 29år har två barn födda jan 04 och juli 05, två grabbar. Är gymnasielärare kommer ursprungligen från norrland men har bott här i sex år.
MiNik; Vi gifter oss den 26 augusti (även min trettioårsdag) Vi kommer att ha festen på Villa Maritim, om du tänker på min signatur så är den även ett ihopplock av våra namn :) Ska du också gifta dig där ute? Vilket datum?
MiNik;
Vad lustigt :) när vi spånade på datum så hade vi nittonde i åtanke och vi hade fått vigseltid klockan 14 men då var Maritime upptaget ju, då ska ju ni vara där :) precis som du säger världen är bra liten. Får man vara lite nyfiken och undra hur ni ska organisera upp det hela? Jag funderar lite kring transport för oss mellan kyrkan och festen. Man vill ju komma lite senare än gästerna. Har du några som helst erfarenheter av maritime,mat servering osv Jag har inga alls
MiNik;
Vi funderar på att göra ordning en flakmoppe som min sambo kör oss runt i, kanske stannar till och tar några foton :) Har sett andra brudpar göra så på ön, det ser så häftigt ut. Vi och närmsta släkten kommer att bo på maritime, hur ska ni göra? Vi tänkte att det blir det bästa eftersom vi har småbarn. Ska ni hitta på något skoj under festen? vi har fixat JOS som ska spela. De kör även spex med gästerna, kan va kul eftersom vi bara är ca 30 st. Hur många blir ni? Har också talat med Gunilla men inte planerat ngt ännu. Vet du om det finns en bar som gästerna kan handla ifrån?
Nej vi har inte hunnit det ännu. Vi ska försöka få in en tid med Gunilla innan jul iallafall. Min sambo är ju därifrån men han kommer knappt ihåg hur det ser ut på maritime, jag har aldrig varit där. Sen fanns det inte så många andra ställen att välja mellan eftersom de flesta andra gärna ser att man är betydligt fler gäster. Har du varit där på bröllop förut?
glömde ju JOS. Hittade dem via denna sida, kolla in branschregistret. De som anlitat dem är supernöjda
Princessdiamond;
ska du också gifta dig på Marstrand? Det är min sambos farbror som bor på koön som äger moppen, han vet inte ens om att vi kommer att låna den :) han vet inte ens att vi ska gifta oss ännu :) Men jag är helt övertygad om att du kan låna den till ert bröllop, han är väldigt bussig
Vi har nyss flyttat till Tullebo som ligger mellan Hindås och Bollebygd. Var bor ni?
Tack för informationen det känns ju lite märkligt att boka ett ställe utan att ens ha sett det,men det går ju inte direkt att välja och vraka mellan festställen på ön. Min sambos farbrors fru jobbar där så jag har försökt fråga henne utan att hon ska kunna lista ut att vi ska gifta oss :)