• MiNik

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Åhhhhhh, vilket vackert liv på klänningen *var inne och tjuvkikade lite* fint med "tygsvep" i olika tyger. Du kommer att gnistra som en Princessdiamond *ler*

• MiNik

Hej på er brudar, hoppas att ni hade en trevlig måndagsfika :)
    Ser att ni redan är i full färd med att boka nästa.

Princessdiamond, var inte du med? Du ser lite övergiven ut :(

• MiNik

Princessdiamond,
    ja det får jag göra någon gång :)
    Det händer inte så mycket på planeringsfronten nu för min del, kan inte göra så mycket nu, får ta upp det hela i början på nästa år igen.
    Hur går det för dig??

• MiNik

Här är jag *vinkar*

Har suttit och retat upp mig på på du vet vem i granntråden, såg att du också var där....*suck* säger jag bara.

• MiNik

*LOL*,
    Ni är för söta......(vågar äldrig fika med er nu) är 71:a, *undrar vad jag blir då, gammeltant? *ler*

• MiNik

Då har jag 10 års jubileum nästa sommar då....., ytterligare ett skäl till att fira *ler*.
    Tacka för inbjudan, vart blir det kaffe nästa gång då, Vanilj, George Duvall??

• MiNik

åhhh, tack det låter spännande, ska egentligen jobba då men det kanske går att ändra på. Vad har ni tänkt er då?

• MiNik

Vivaldi har undebar pasta och lika gott vin. Bra priser också.

• MiNik

God Morgon!
    Tittar på nyhetsmorgon ang. inbjudningar, men den informationen hade man kunnat vara utan...
    ninni7805, vad har du tagit för kort?

• MiNik

Hon visade upp två inbjudningskort (sådana färdigtryckta som finns i 10pack i affären) och sade bara lite kort om vad som skulle vara med i text på en inbjudan. Mer var det inte.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2