Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Åhhhhhh, vilket vackert liv på klänningen *var inne och tjuvkikade lite* fint med "tygsvep" i olika tyger. Du kommer att gnistra som en Princessdiamond *ler*
Åhhhhhh, vilket vackert liv på klänningen *var inne och tjuvkikade lite* fint med "tygsvep" i olika tyger. Du kommer att gnistra som en Princessdiamond *ler*
Hej på er brudar, hoppas att ni hade en trevlig måndagsfika :)
Ser att ni redan är i full färd med att boka nästa.
Princessdiamond, var inte du med? Du ser lite övergiven ut :(
Princessdiamond,
ja det får jag göra någon gång :)
Det händer inte så mycket på planeringsfronten nu för min del, kan inte göra så mycket nu, får ta upp det hela i början på nästa år igen.
Hur går det för dig??
Här är jag *vinkar*
Har suttit och retat upp mig på på du vet vem i granntråden, såg att du också var där....*suck* säger jag bara.
*LOL*,
Ni är för söta......(vågar äldrig fika med er nu) är 71:a, *undrar vad jag blir då, gammeltant? *ler*
Då har jag 10 års jubileum nästa sommar då....., ytterligare ett skäl till att fira *ler*.
Tacka för inbjudan, vart blir det kaffe nästa gång då, Vanilj, George Duvall??
åhhh, tack det låter spännande, ska egentligen jobba då men det kanske går att ändra på. Vad har ni tänkt er då?
Vivaldi har undebar pasta och lika gott vin. Bra priser också.
God Morgon!
Tittar på nyhetsmorgon ang. inbjudningar, men den informationen hade man kunnat vara utan...
ninni7805, vad har du tagit för kort?
Hon visade upp två inbjudningskort (sådana färdigtryckta som finns i 10pack i affären) och sade bara lite kort om vad som skulle vara med i text på en inbjudan. Mer var det inte.