Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Godmorgon
Idag träffas vi äntligen igen! Va roligt det skall bli! Vi kommer så fort vi kan. Åker från stan ca 17.00 och hoppas på att det inte är så mycket kö bort.
Godmorgon
Idag träffas vi äntligen igen! Va roligt det skall bli! Vi kommer så fort vi kan. Åker från stan ca 17.00 och hoppas på att det inte är så mycket kö bort.
Någon som vet vilket nummer Lindha bor på? Vårlöksvägen nr ?
Hehehe vet yrvädret vilket nummer du bor på? Eller sandra så att vi hittar till dig =)
sorry, läste inte ditt tidigare inlägg ordentligt. Vi kommer hitta, inga problem.
Jag skall lämna David hemma i Lunden sedan åker jag ut via olskroken. Tror inte att det skall bli några problem.
Princess
Föreslå du ett datum när du kan, så kollar vi upp det. =)
Vi försöker träffas sista måndagen varje månad. Då har man möjlighet att planera in långt i förväg. Nästa stora(?)fika är den 27 nov, men det kan mycket väl komma upp fikor som är lite mer oplanerade innan dess. Roligt om man blir många.
Something to be
Om du vill följa med ikväll kan du också komma till Teliahuset vid 16,45 så kan du åka med mig dit ikväll.
Säg bara till!
Förlåt, såg fel på datumen. Menade förståss den 28/11. Tycker ifs ocskså att vi kunde ha möhippan eller middagen på fredagen den 2. Är uppbokad de flesta lördagar nu framöver så jag röstar på en fredag istället. 2 skulle passa mig perfekt.
Something to be
Du får skriva snart om du vill följa med oss i bilen idag.
hej svejs
Tackar för senast och specielt tack till dig Lindha som hade ordnat med fika och frallor. Super!
Har uppdaterat David om porslinet och att klänningen går att få tag på om det är 2006 års modell. =)