Göteborg (med omnejd) 2006 #2
majbruttan:
du har mail
majbruttan:
du har mail
Majbruttan:
GRATTIS vännen
hoppas tårtan va god och att du får en massa fina presenter ;)
ahhhhhh... nu bär det av till interjuven... håll tummarna tjejer!!!!!
princess:
*asg* förstår din hemska abstinens ;) tur att du kunde komma hit en sväng iaf ;)
VÄLKOMNA alla nya va kul att vi bara blir fler och fler!!!
hoppas dom flesta av er kan komma på tisdag!
ngn so m är nyfiken på hur det gick igår på interjuven? ;)
ny lista över tisdag den 29:e
majbruttan
lindha
ninni
trollvinter
vårbrud
yrvädret
princess
minik
moriawe
ni andra som har tänkt er att dyka upp: kopiera listan och skriv in ert namn oxå
lindha:
hahahaha.. tror det gick helt ok.. men dom hängde upp sig lite på att jag inte hade körkort :( men men.. jag får reda på hur det gått den 5:e eller 6:e december. så antingen ska jag dränka mina sorger i spanien eller så blir det firande av mitt nya jobb ;)
hippan/middagen tisdagen den 29:e.. träffas kl 18 vid steinberg på järntorget!
majbruttan
lindha
ninni
trollvinter
vårbrud
yrvädret
princess
minik
moriawe
maritim
jenny
linda
ni andra som ska med: kopiera listan och lägg till er :)
va kul att vi blir så många imorgon!!!! ser verkligen fram emot det :)
tror det kan va en mkt mkt mkt bra ide med namnskyltar.. är helt totalt värdelös på namn ;)
vi blev klara med våra save-the-date kort i helgen!! eller ja, vi har gjort klart dom i datorn, men inte köpt papper och skrivit ut dom än. och gästlistan är klar! och en massa annat oxå :) så nu är vi igång igen.. han tyckte till o med att det va kul.. det chockade mig en hel del faktiskt! ;)
princess:
va kul!! många som tackat ja eller? vi har bestämt datum för när vi ska skicka ut save-the-date korten och även datum för OSA och när vi ska skicka ut dom riktiga inbjudningarna :)
vi berättade för m2bs bröder i lördags oxå.. bra mottagande! till o med förstående att vi viger oss utomlands! efter lite gruff och frågor så klart ;)
hmm hur ska jag som naturare klara av att fixa en namnskylt?? ni barn och fritidare får hjälpa mig ;) *fniss* nää jag ska nog oxå klara att knåpa ihop ngt..
måste ta och kolla in la sombritas meny jag me! annars kommer det bli svårt imorgon ;)
precis kollat in menyn... ojojojoj va gott det låter!!! beslutsångest! och så längtar man ju bara lite ner till mamma och pappa i spanien ;)
tjejer kolla in den här tråden och få er ett riktigt gott skratt!
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m1351026-4.html
kan ju erkänna att jag har ont i magen nu efter alla skrattanfall ;)
princess:
håller nog med lindha om klänningen.. tycker din är supersnygg och jag tror inte det blir så superdyrt att lägga upp den väl?
ska erkänna att jag gillar den du har nu bättre än den nya du kollar på.
ok.. trodde inte det va så dyrt.. jag kommer nämligen inte behöva betala så mkt för min uppsynad (eller vad det nu kan tänkas heta ;) )kommer bara gå på 300 på ett ungefär.. men då gör jag det iofs i Karlstad..
jag tycker faktiskt att kjolen på din klänning är snyggare än orginalet! gillar orginalet oxå men tycker kjolen tar för mkt uppmärksamhet lixom.. förstår du vad jag menar?
hmm kom på en sak: är de tinte ngn här inne som är en fena på att sy upp klänningar som kan hjälpa princess??? :)
gomiddag tjejer :)
tack för en supertrevlig kväll i tisdags!!! och jag tycker absolut att vi ska ta en bastukväll :) vi kan behöva lite värme i januari ;)
jag har tvättat hela förmiddagen.. inte alls kul...... men nu är allt rent och fint..
det är så väldans kallt och regnit och mörkt ute idag.. ngn mer än jag som tycker det?!
majbruttan:
va kul att du hittat en bra kombination till pulvret!!! vi får väl ge oss ut och leta igen efter ngr bra ;)
m2b blev såå nöjd när jag kom hem och berättade om priserna på ringen :) så nu ska vi bara kolla i spanien för att se vad som finns där, men jag tror att vi kommer beställa från heden.. och jag satt och kollade på kombinationer med stenar igår och det kommer nog att bli 2 extra stenar ;)
hej tjejer :)
är bara inne mkt mkt snabbt för att säga hej :)
började mitt nya jobb idag fick en fast tjänst i fredags!! berättar mer en annan dag.. så idag och imorgon jobbar jag dubbelt och på onsdag åker vi utomlands.. men jag hoppar in imorgon och berättar mer!
kramar
här är jag :)
*viftar med armarna*
har precis kommit hem från en givande tur till Spanien :) berättar mer en annan dag.. nu måste jag springa till bussen... ska med första tåget upp till syrran, måste hjälpa henne med en massa.. 10 minuters sömn på 1½ dygn... hmm.. trött.. men men :)