Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

kärleskbrud och MiNik
    Roligt om ni vill följa med på hippan!

Boka bord låter som en bra idé så att vi får sitta nära varandra.

Du får ta med dig lite kort sedan ninni! Du blev säkert jättefin på dem.

Åh föresten, kärleksbrud, jag gifter mig den 10/6 i Starrkärrs kyrka (ale) och har festen i Starrkärrs byggdegård. Har precis flyttat till Älvängen där även Trollvinter och Lindha bor. =)

• Vårbrud -06

Välkommen Pio. Hoppas också på att du och de andra nya kommer med på hippan. Tänk om vi kunde bli 10-15 personer. Det hade varit roligt. Det är roligare att vara inne på BT efter att man träffat varandra tycker jag så häng på.

Lindha. Verkar som du hade liiite ordning eftersom det bara tog en dag att hitta kvittot hahaha Föresten, ni glömmer väl inte att komma på besök? (roligt att tänka att vi sitter 100 meter från varandra och skriver)

Kärleksbrud. Äntligen har jag hittat någon här inne i denna tråd som gifter sig på samma dag. Det känns lite speciellt. Jag är som jag skrivit tidigar väldigt fokuserad på vårt nya hus och har lagt bröllop på hyllan tills nästa år. Då kommer jag fråga tokmycket om papper och grejer.

Ni glömmer väl inte att kolla på homestyling nu kl 21.00 Verkar väldigt kul!

• Vårbrud -06

Föresten, vilken tid skall ni åka till Ulllared Lindha?

• Vårbrud -06

kärleksbrud
    Vi flyttade till Älvängen förra lördagen. Bodde i lunden innan så det känns lite konstigt att flytta utanför göteborg tom. Lycka till med er flytt! Hoppas att det kommer att gå bra.

En del känner varandra sedan innan, men de allra flesta av oss har bara hoppat in i tråden och fått nya vänner. När vi träffas och fikar känns det som om vi kännt varandra flera år.

Charleston

En till den 10/6! Ser man på! Tror att den dagen blir jättebra nästa år. Alla tjejerna här inne håller tummarna för fint väder också. Jag tycker att vi håller en rätt bra nivå på det där med bröllop, ibland blir vi lite nojiga här också, fördelen är att det inte belastar någon hemma. Här inne får man skriva precis allt knasigt man funderar på...de flesta har varit i samma situation. Jag är ifs inte en sådan person som hispar upp mig så mycket... går något fel så gör det. Gift blir jag iallafall, det är det viktigaste...så om något går helt snett är det bara att skratta åt det!

• Vårbrud -06

Charleston
    Vet precis hur du menar.... jag läser fort förbi trådar om ältande saker och förundras över hur lång tid innan folk verkligen vill bestämma hela bröllopet.
    Fast det är ju kul att det finns ett forum även för de här inne på BT. Hoppas verkligen ingen av oss här inne tar illa upp nu!! Vi ältar inte saker i hundra år, eller hur tjejer? hehehe

förresten, Du behöver inte vara med på ett litet hörn, kom med i mitten =)

Lindha och majbruttan. Jag skall ju åka till Ullared på fredag också, men nu verkar tjejen strula med sina arbetstider. Tror att det kommer att ordna sig, men i värsta fall, kan jag följa med er då istället? *ler snällt*

• Vårbrud -06

Lägger till trollbrud som kommer först.

Trollbrud 7/1 Örgryte gamla kyrka
    Lindha 22/4 Västerlanda kyrka
    ninni7805 22/4 gbg och 28/4 utomlands
    princess 22/4 Oscar fredriks kyrka
    Majbruttan 6/5 Åmål
    kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)
    vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
    Charleston 10/6
    yrvädret 22/7 S:t Birgittas kapell
    MiNik 19/8 Marstrand

• Vårbrud -06

hmm dags att lägga mig.... trollvinter heter hon ju. har varit för många brud nu.

• Vårbrud -06

Trollvinter

Tack för att det fanns en möjlighet att följa med er, men det ordnade sig till slut. Min kompis ville stenhårt åka kl 8 fast att jag sa att jag inte kunde gå ifrån jobbet pga möte. Vi ringdes fram och tillbaka och nu blev det bestämmt att vi åker kl 11 istället. Kommer säkert att stöta på varandra. Ser ni mig vandra runt med överförtjus blick skaka till mig så att jag "ser" er. Blir lite "Joakim Von Anka i sitt kassavalv" när jag är på Ullared. hahaha ni kan ju tänka er själva!!

Pio. Håller med yrvädrets inlägg. Du måste få honom att inse att han måste ändra det beteendet, annars kanske han aldrig kommer att göra det.

• Vårbrud -06

Dags för mig med. Ullared skall bli så roligt! Jag skall bevisa för mina arbetskamrater att jag bara skall köpa "bra" grejer... hmm de tror mig inte.

Jag äter både spanskt och grekiskt om diskussionen kommer upp igen. Knossos eller la sombrita låter bra!

• Vårbrud -06

Pio och MiNIk

Klart att ni skall följa med oss! Jag var också ny från början, men efter 5 min känns det som om man kännt varandra länge.
    Vi pratar inte bara bröllop heller, jag lovar. Följ med och se vilket underbart litet gäng vi är.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2