Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Pio
Det handlar väl inte om att våga? Vi är ju inga bitande bestar Bara kom och snacka lite - även om du inte har mycket bröllopsprat att bidra med, så finns det säkerligen en massa annat att prata om!
Pio
Det handlar väl inte om att våga? Vi är ju inga bitande bestar Bara kom och snacka lite - även om du inte har mycket bröllopsprat att bidra med, så finns det säkerligen en massa annat att prata om!
MiNik
självklart är det en stående inbjudan! Vi förväntar oss att du kommer, så se nu till att du får byta pass
Nej, inte mer än vi har diskuterat på forumet. Men vi kan ju börja kolla vilka som är intresserade av vilken mat.
Själv är jag sugen på grekiskt
Grekiskt:
Yrvädret
?
?
?
Spanskt
?
?
?
princess
Jag har varit dum i hUvudet ibland, men aldrig i hivudet
Jag ska till Eironora på måndag och se ut tyger och ta de första måtten. *pirrigt*
Måste sitta nu i helgen och ta fram alla bilder jag har på brudklänningar jag gillar och sätta dem i en map, så att vi har något att utgå från. Jag vet iallafall att klänningen kommer bli vit, samt att jag ska ha spets på utsidan... tror jag?!
Oj, jag visste inte att vi bestämt La Sombrita - sista jag såg av diskussionen var att det skulle bli grekiskt eller spanskt. Då måste jag ha missat det (inte så konstigt iof för det räcker att vara borta ett dygn så har det genast skrivits 10 sidor )
Men då kör vi spanskt då. Fyll på ninnis lista när ni har bestämt er så vi kan boka bord
Godmorgon! Eller ska man säga God middag
Har ni haft det bra i helgen då? Själva var vi på ikea bäckebol igår och handlade metervis med vit spets för 7 kr/metern. Till bröllopet såklart. Vi har nämligen bestämt oss för att "klä" väggarna i festlokalen med vit spets. Samt drapera stolarna. Det blir lite roligare än beiga väggar. Annars har jag idag sett resultatet av en veckas strikt GI-kosthållning: ytterligare ned 1,5 kg. Sammanlagt har det nu försvunnit 5,5 kg av mig. (och 9 cm runt midjan ) Så det går iallafall stadigt nedåt.
Appropå det där med tilltugg till brudskålen. Det beror väl på hur lång tid det blir mellan vigsel och middag. För vår del måste vi ha dryck och tilltugg till gästerna. Vi har ju vigseln vid kl 14. Sedan har vi fotograferingen och middagen börja inte förrän kl 18. Det blir ganska lång tid för gästerna att vara utan mat. Så vi tänkte bjuda på bål och snittar under väntetiden och ta brudskålen när vi kommer till festlokalen - vid 17-tiden skulle jag tippa. Så gör vi
Princess
Men snälla, på ett bröllop ska man väl ändå kunna lägga undan gammalt groll. Och dessutom, bara för att han inte gillar dem måste ju inte ni göra det också. Han behöver ju inte bjuda dem på SITT bröllop. Är man bjuden som gäst ska man le och vara glad oavsett vilka de andra gästerna är. Tycker jag.
Trollvinter - det låter som en lyckad och underbar möhippa! Det är härligt med vänner som förstår en och inte tvingar en ut på saker man inte vill.
Ninni - lycka till med intervjun! Hoppas att du får jobbet!
Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra nästa sommar!! Säger bara att nästa sommar kommer jag vara den lyckligaste i hela världen, av två skäl: 1) Jag ska gifta mig med den man som jag älskar mer än allting annat 2) Jag ska få gå och lyssna på den man vars musik jag älskar över all annan musik; nämligen ROBBIE WILLIAMS!!!!!!!!!!!!!