Göteborg (med omnejd) 2006 #2
hihi, taskmört! ;)
hihi, taskmört! ;)
lindha, det vet jag :)
idag stannar jag iaf hemma från jobbet så ikväll kanske ni får se mig här då.. ;)
ninni, du behöver nog inte oroa dig :)
skicka hit honom och lite tapeter så kan han få göra om vårt vardagsrum också :)
usch å fy tusan..
u har jag varit jätteduktig med maten och inte ätit godis på hela veckan.. å så nu när det äntligen e helg å jag ska äta godis så smakar det f*n knappt gott.. *sucka*
jag e likadan..
men nu har jag gett mig sjutton på det..
har gått ner ett kilo ca denna veckan och ska ner MINST 3 kilo till.. helst ännu mer.. och förhoppningsvis e det inte omöjligt..
trist bara när man e duktig och belöningen inte ger någon glädje..
jaja.. åt lite ostbågar och potatisskruvar.. det smakade bättre iaf :)
ojojoj.. bli inte alltför impade..
jag menar ni har ju sett mig.. det är ganska många kilo för mkt.. och hade jag haft sån självdiciplin hade jag inte sett ut så här..
men jag har mina tillfällen när jag e duktig.. tyvärr går man ju upp alla kilona igen när man inte är lika duktig längre.. ;)
men tack, verkligen (!) för era fina ord :)
vad gör ni tjejer??
mina bröllopsmardrömmar har börjat ta fart ordentligt nu..
ojojoj..
typ att det är dagen innan och jag har vare sig bukett eller någon som kan göra håret.. å massa sånt :)
det låter ju supermysigt!!
ja, tänk om en annan kunde få känna på det där att vara populär någon gång..
jaja, det kan jag ju fortsätta drömma om..
är glad att jag hittat någon som älskar mig.. och som faktiskt är en fin människa.. inte bara låtsas..
asså.. själv vill jag ju inte ha ngn möhippa.. men den tanken va faktiskt väldigt tilltalande :D