• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Majbruttan du har fått ett mail med vägbeskrivning. :)
    Trollvinter du har ju varit här förut, så du hittar väl?
    Vårbrud om ni går gångvägen upp som går emellan våra gårdar så bor vi i huset precis vid lekplatsen. Ett beiget hus med gröna knutar och Nalle Puh-brevlåda. Sandra vet vart vi bor om ni kommer tillsammans med henne?!
    Syns ikväll tjejer!

• Lindha

Vill inte ha fler gäster Vårbrud så jag skriver inte ut numret ;)

• Lindha

Sandra vet vart jag bor! :)

• Lindha

Olika. den här fikan bestämde vi för ca 1 månad sen va? Du får oxå gärna hänga på ikväll om du kan?

• Lindha

Tusensköna, du behöver inte ha med dig något. Förutom glatt humör ;) Och allergitabletter om du är allergisk mot pälsdjur och dammråttor. Hi hi!

• Lindha

Är inte 27 nov en söndag????

• Lindha

Vem vill ha fikan hos sig då??? ;)

• Lindha

Passar inte "hippan" bäst på en fredag eller lördag?

• Lindha

Åhhhhhhhhhh vad trött jag blir på mig själv! Var uppe med tuppen i morse som vanligt på tisdagarna. När jag var ute med Moa så dök det uppe en konstig känsla av att det var något som inte stämde. Kanske var det studiedag idag? Nää..eller? Var så stressad när jag kom in så jag hann inte kolla utan stressade iväg till skolan. Som självklart var stängd. Studiedag! :( Åhh va trött jag blir på mig själv! Att jag inte kollade innan jag åkte! Suck!

Tack själva för igår tjejer! riktigt trevligt! :)

• Lindha

Hmm.. ja lite konstigt tycker jag nog att det låter Princess. Men pappor är ju killar, och vi vet ju alla hur killar är. Eller hur?! ;)
    Våra föräldrar vet ju om allt som gäller vårat bröllop så jag vet inte om dom hade hört av sig direkt när dom fått inbjudan. Det är ju lixom självklart att dom kommer. Min mamma hade säkert ringt och sagt att inbjudan var fin. Men jag tror faktiskt inte att varken Johans mamma eller pappa skulle höra av sig med en gång.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2