Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Hej på er

Jag har inte lagt in några bilder ännu, men när jag gör det skall jag givetvis lägga ut dem här.

Martim, jag skall gnugga mina två celler för att se om det är något finskt som jag kan be dig titta efter. Återkommer om det, men en tub senap är ju inte fel. Rökt renhjärta kan man ju få tag på här nere... det är gott.
    Ser också fram emot en bastukväll även om jag är lite obekväm i naket tillstånd (förutom med David såklart) =)
    Gröna kulor, ååh det har jag inte ätit sedan jag var liten hehehe

Tycker också att vi kan ha nästa träff efter Trollvinters bröllop, så att vi kan få höra allt om festen, se bilder mm

• Vårbrud -06

Princess

Tråkigt när vänskapen förändras och tunnas ut. Det du pratar om har hänt mig flera gånger, det är väldigt tråkigt och ledsamt. Första gångerna när jag insåg att min nära vän inte längre ville vara min nära vän var jag ledsen, nu tänker jag bara att det är ju bättre att den personen vågar bryta sig loss istället för att man vet att den inte är verkligt intresserad av ens problem. Ingen idé att lägga energi på att försöka "få tillbaka" vännen när det finns många fler som man kan umgås med. Det är ju som med kärleken, man kan inte hålla sig kvar om killen vill gä, hur smärtsamt det än är att stå där själv. Sörj er vänskap att den inte är som den brukar, men precis som någon skrev i ett inlägg, den kanske bara är på paus. Jag hade en bästa kompis som jag "lämade" som jag återtog kontakten med efter ca 10 år! Nu har vi fin kontakt igen.

• Vårbrud -06

princess... fortsättning..
    och jag kan ärligt säga att vi behövde den långa pausen i vår vänskap. Vi är så olika individer och nu när man blivit lite äldre ser man på det med andra ögon än när man var 15-16 år.

BT ON TOUR 2006

Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
    Vårbrud: Starrkärrs kyrka 10/6 kl 16.00
    MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
    Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00
    Torvan: Valla kyrka (Tjörn) 14/10 Kl ??

• Vårbrud -06

Lindha

Nu har jag kollat på Johans bild på nätet. Ser så stilig ut med kavaj och rosa slips.
    Har du ingen mail så kan jag skicka över kortet.

Synd att det är så litet, hans ena öga blänker till så att man inte ser det. Det andra kortet var lite närmre.

• Vårbrud -06

Nu har jag skickat Lindha!

• Vårbrud -06

Har du fortfarande inte fått något lindha??!

• Vårbrud -06

Lindha

kolla för säkerhetsskull om mailet ligger bland dina skräppostmail. Det kan mycket väl hamna där när det är första gången jag skickar, dessutom med bilagor

• Vårbrud -06

Lindha

har bara en snabb fråga som inte har NÅGOT att göra med detta forum, förlåt ni andra =)
    Det är ju glashalt mellan gårdarna, finns det sand någonstans som man kan kast ut? Vem är ansvarig för det? Vad är reglerna i föreningen??!! Det tar 15 min för mig att få från bilen till huset tackvare all is.

• Vårbrud -06

Men får man lov att ta sand ifrån sandlådan? Skall nog kolla med våra grannar vad de säger...

• Vårbrud -06

Godkväll på er

Tänk va roligt om jag skrev inlägg 2000, det är isf första gången jag gjort något sådant.

Imorse var jag uppe med tuppen, var ute kl 9.00 vid Tofta Herrgård(nära Marstrand) och red islandshäst i lite mer än 2 timmar. Det var fantastisk natur, vi red längs havet och i skogen. Det var dock rätt kallt. Vi galopperade många gånger och jag var sååå stolt. Har blivit så bra på galoppen nu, så jag känner mig som en jockey Ni skulle sett mig

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2