Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Har ni läst den här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1335323.html
Har ni läst den här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1335323.html
Flåååt Kärleksbrud, kanske ska svara på din fråga...
19/8-06, Marstrand
Vi får väl göra så här då för att få en liten översikt...fyll på vart efter.
Vårbrud-06 10/6-06, Starrkärrs kyrka(ale)
MiNik 19/8-06, Marstrand
Jag hade gjort som dig Majbruttan, förstår iofs om din sambo reagerar men han kanske kan luska lite snyggt i hur/om hans mamma menade det hon sa innan er förlovning.
Själv har jag bara min mamma i livet och hon vill inte stå på inbjudan som kontaktperson *ler*.
Sitter och väntar på att pio ska titta in *ler*, hon behöver lite hjälp så jag bad henne titta in här.
*väntar fortfarande*
Yes, i did it!!!!
Välkommen in till oss PIO.....*glad*
Oki, var va vi, klänningar...
Vi ska också ha ett litet i kyrkan ca.35p
men jag ska ha en iofs ganska enkel klänning (beror iofs vad man jämför med) men ändå en brudklänning. Den finns på Ramonas hemsida Atelier Diagonal 2006 nr:336 den är röd på bilden.
Jag har iofs hunnit ändra mig en gång redan då jag inte fick tag i den första klänningen.
Pio,
Det du kan göra för dig själv är att fixa så att du känner dig som en prinsessa för just den här dagen (med betoning på du).
Och vi kan hjälpa dig på traven. Var glad åt dig och din sambo ni ska gifta er och fram till dess så har du en hel bunt spännande planering.
Har ni bokat något än??
Kan förstå om du ser på saker så, men här kan du göra ett försök att förändra ditt tankesätt. Börja med att endast skriva och tänka i positiva banor här på BT. Än så länge är du helt anonym här så ta chansen att vara den du är innerst inne eller den du vill vara, en sprudlade positiv tjej. Kan lova att saker kommer att te sig annorlunda och det bästa av allt din sambo kommer att få en mer positiv blivande fru. Han e ju ledsen för din skull.
Du sa att du var nyinflyttad för ett år sedan, vart bodde du innan?