Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

jag kan förstå det lindha.. men du sparar åtskilliga tusenlappar på det..
    och som majbruttan sa så finns ju även det alternativet.. du testar den klänningen du vill ha, tar kort och skickar dem till sömmerskan :) då vet du att du får en som du känner dig fin i..

flåt.. ska inte tjöta..
    vill bara hjälpa..

• Princessdiamond

jag jobbar den 31e...

jag vet inte exakt idag vad klänningen kommer kosta då jag också bestält underkjol och den gör ju att frakten ökar..
    men bara klänning inkl frakt var $300
    ungefär 2400..

• Princessdiamond

31 kan vårbrud också..

• Princessdiamond

njae.. det där med byta pass e jag så värdelös på. vet aldrig vem jag skall fråga ;)

och jag har redan missat ett pass pga sjukdom.. så det är redan för lite lön att vänta nästa månad..

men hur är det för er tjejer.. var det absolut en måndag det skulle vara på??
    för annars skall jag kunna alla andra dagar den veckan (har inte skrivit upp pass än, kommer upp kalender i slutet på denna veckan)

• Princessdiamond

och du behöver inte känna dig skyldig..
    men nog vill jag vara med att fika! det e ju en gång i månaden ungefär och jag får ju vänta så länge annars ;)
    dessutom skulle vi väl prata mer om hippa-grejen?? DET vill jag ju ochså höra mer om :D

• Princessdiamond

ja, gör som ni vill...

• Princessdiamond

vi sa iofs sista fredagen i månaden från början ;)

• Princessdiamond

jag är jätteintresserad av tidningarna.. men eftersom jag inte kommer med så.. jaja
    om du inte kan tänka dig att hålla dem till nästa fika iaf då ;)

• Princessdiamond

jo, klart jag e besviken.. men men..

njae, vi e inte ute och kör på kvällarna eftersom vi jobbar då.. jaja..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2