Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Det är ljunstorps islandshästar som annordnar turridningen. Har varit på nääs flera gånger, men det här stället var såå mycket bättre. Naturen vackarare, vi red längshavet nästan hela tiden. Vi galopperade 5 gånger minst, inte bara en gång som på västanvinden. Det kostar 440kr för två timmar, då ryktar och sadlar du även din häst själv en stund innan. Tyckte ifs att det var bra så att man bekantade sig med hästen innan.

• Vårbrud -06

Rekomenderar verkligen det stället!
    Det var kallt men så fort man satt på hästryggen och töltade iväg så fick man upp värmen. Tycker det är härligare att rida höst och vår, men ville prova på att rida på vinter. Vi red med ridsektionen på jobbet.

• Vårbrud -06

Hej på er!

Testa denna länken och se om ni ser fotona jag lagt upp.

www.kodakgallery.eu.com/I.jsp&x=0&y=-l62puf

Funkar inte det måste jag göra på något annat sätt.

• Vårbrud -06

hmm måste testa igen. Ni skall inte behöva logga in såklart

• Vårbrud -06

Ni behöver inte logga in er. Under inloggningen har ni en länk som heter "View Photos without signing in"

• Vårbrud -06

Jag vågade inte skriva in förklaringar på bilderna. Det kan ju vara så att man vill vara anonym. Jag är iaf tjejen i blått/turkost på sista fotot.

• Vårbrud -06

Torvan är tjejen som sitter med er Princess_edition

• Vårbrud -06

Hoppas att det var okej att jag visade dessa. Tror att det är många som vill se till att korten försvinner snart igen... så man inte pajar någons överraskning.

Tar bort hela albumet i slutet av veckan, ok? Ni har ändå möjlighet att spara korten på er egna dator.

• Vårbrud -06

Det känns lite läskigt, man vill ju inte sätta för många namn på personerna så att någons "vänner" ser en på nätet och kan koppla ihop vissa inlägg..

• Vårbrud -06

Nu skall jag gå och lägga mig

Godnatt tjejer, syns imorgon!!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2