• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Ha ha ja då ska jag nog hitta ;) Tack!

• Lindha

Självklart ska du hänga med princess_edition! Eftersom vi är fler med knaper ekonomi så har vi valt ett ställe som inte är så jättedyrt. Vi är i väldigt varierande åldrar, från 20-35år tror jag. När är det ni ska gifta er?

• Lindha

wedding2006 självklart är du välkommen! :D
    När är det dax för dig?

Håller tummarna Ninni!

Kul Majbruttan att du får fortsätta dit projekt! :)

• Lindha

Tack för inbjudan Vårbrud, men ikväll ska jag till stallet. Både jag och Johan har sagt flera gånger att vi ska titta förbi ner till er, men tiden räcker tyvärr inte till. Men jag LOVAR vi ska kika förbi innan jul! ;)

• Lindha

Ja Princess har inte varit här inne på flera dagar. Yrvädret har du hört något? Hon kanske är sjuk?

• Lindha

Jo wedding2006 på tisdag ska vi ut och äta. Vi har bokat bord på La Sombrita till kl 18.30. Vi ska mötas på Järntorget kl 18.00 vid nån grön skylt ;)

• Lindha

Japp Vårbrud jag rider, har gjort i ca 16år. Men nu räcker tiden inte till mer än en lektion en kväll i veckan. Men planerna är att Ebba oxå ska bli hästtokig så att vi kan ha en häst i stallet hos Trollvinter. ;)

• Lindha

Vårbrud jag rider inte på stallet här i Älvängen utan på Clareberg i Kärra. Tror att vi betalar 150-160:-/lektion. I vårt stall är det nästan inga vuxna som slutar rida så det är sällan det blir nya grupper eller platser lediga. Man får sätta upp sig på kö tror jag.
    Har faktiskt ingen aning om vad det kostar här nere på Ponny Ranchen. Men jag tog några privatlektioner där för ca 2 år sen och jag har för mig att det var rätt oki pris. Ring och kolla! :)

• Lindha

maritim självklart är du oxå hjärtligt välkommen till vårt gäng! Och även välkommen till "hippan" på tisdag! :D

Yrvädret verkar oxå ha försvunnit... eller?!

• Lindha

Vi har saknat dig med Princess! Blev lite oroliga där ett tag ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2