• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

lindha:
    jag trodde att ni hade bestämt er för fotograf?? såg en tråd med din förfrågan om fotograf i gbg-området... ska ni inte ha den vi pratat om??

• ninni7805

oki.. då gör vi så här:
    vi ses 16.30 vid hållplatsen vid domkyrkan så kan vi ju testa det fiket.. alltid kul med nytt fik, speciellt om det är rimliga priser ;)
    vad säger ni andra om det förslaget??

• ninni7805

titrania:
    välkommen
    nu förlitar vi oss på dina experttips inför våra stora dagar ;) kul att du vill hänga med oss!

princess:
    japp hört om branden.. va nere på stan igår och attans va det luktade rök.. och det va ju avspärrningar och grejer.. hörde att den va anlagd.. :( hemskt är det!!

• ninni7805

trollvinter:
    sicken fin hemsida ni knåpat ihop!!! :) nu bara måste ju jag oxå börja med våran... är lagom avis på ert hus.. men vi kommer väl oxå lyckas hitta vårt drömhus hoppas jag på ;)
    fikan är 16.30 o vi ses vid hållplatsen vid domkyrkan :)

lindha:
    jag förstår precis vad du menar med att försöka få ner kostnaderna.......... vi har iofs lyckats få ihop en hel del pengar.. men endast till resan än så länge... själva festen har vi inte ett öre till än så länge.. men det löser sig hoppas jag, men det känns lite konstigt faktiskt!
    trist att fotografen blev så dyr :( vi får alla slå våra kloka huvuden ihop på fikan och försöka hitta ett billigt alternativ :)
    vore så kul om du och underbara ebba kom oxå

• ninni7805

Coco:
    välkommen till gänget alltid kul med nya brudar!!
    hänger du med på fikan på måndag??? vore kul att träffa dig!

gör en ny summering över fikan:
    kl 16.30 vid domkyrkans hållplats:
    ninni
    lindha och ebba
    majbruttan
    vårbrud-06
    yrvädret
    princess
    titrania
    trollvinter

har jag glömt någon??

• ninni7805

coco:
    glömde ju skriva när vi ska gifta oss.. vi kommer ha vårt bröllop den 28 april nästa år, men festen blir inte förrns på midsommaraftonen..
    eller ja, vi kommer ha en borgeligcermoni här i gbg den 22:e april, men det räknar vi inte riktigt som bröllopet.. det kommer den 28:e april utomlands på en sandstrand bara vi 2

• ninni7805

tusensköna:
    kul med ännu en brud, välkommen
    tråkit att du inte kan följa med på måndag, men det blir fler fikor, jag lovar!

princess:
    nyfiken på era placeringskort!! inte glömma på måndag :)

• ninni7805

wohooooo fikadax snart

mässan igår va ju katastrof... såååå lite och inte bra det som va tyckte jag.. m2b följde med och till o med han tyckte det va dåligt.. men vi fick lite ideer om hur vi ska ha borden iaf.

lindha:
    kul att ni kommer!

MiNik:
    välkommen till vår lilla skara

• ninni7805

MiNik:
    mm förstår hur du känner.. vi måste ta tag i det där med maten nu snart och det känns inte alls kul.. finns ju hur många cateringfiromor som helst här i stan!!!!
    har du lust att hänga med på fikan i eftermiddag?? vi ska ses kl 16.30 vid hållplatsen vid domkyrkan :)

• ninni7805

MiNik:
    vi vigs på en sandstrand lååååångt härifrån den 28:e april nästa år bara vi 2 och sen har vi fest för nära och kära här i gbg på midsommaraftonen :)
    ni då??
    kan ju lova att det blir fler fikor så det är bara att hänga på då

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2