• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Tack för erbjudandet om "bröllopshjälp" Princess. Men jag tycker ju att det är roligt så jag vill gärna göra allt själv. Problemet är bara tiden, känns som den bara rinner iväg. Vi skulle ju träffat fotografen idag, men fick ju ringa återbud. Hoppas vi kan hitta en ny tid nästa vecka kanske.

• Lindha

Vild är ett ganska snällt ord i sammanhanget ;)

• Lindha

Tror att vi ligger på nånstans mellan 60-70.000:-

• Lindha

Ninni och Princess hur kan ni komma så billigt undan????? Hur många gäster blir ni? Och princess ni ska väl dessutom ha 3-rätters middag?

• Lindha

Va inne och kollade på vår budgetplanering nu... den ligger på nästan 63.000:-. Helt oki om man jämför med dom 80.000:- vi hade förut :)

• Lindha

Hmm...oki nu börjar jag inse vart mina kostnader ligger :)

Häst & vagn 2500:-
    Musik i kyrkan 1500:-
    Musik på festen 3800:-
    Hotellrum ca 3200:-
    Frisyren ca 2500:-

• Lindha

Vi ska ju ha säckpipa i kyrkan och sen på festen ska vi ha några "äldre herrar" som spelar. Den ena av dom spelade på bröllopet vi var på i somras. Så bra! Han fick igång alla under middagen och sen så spelade han musik som alla kunde dansa till. Och vi tyckte att 38oo:- va helt oki för att spela från 17-01. Eller?

Och häst och vagn ska jag bara ha. :)

• Lindha

Oj kanske ska säga att hotellpriset är för stora sviten 2 nätter. Vi har ju tänkt njuta av bröllopsfesten tills långt in på småtimmarna, så för att riktigt få njuta av att bo på hotell så har vi valt att tillbringa även natten innan där. Vi kommer duka och så på fredagen tillsammans med våra toastmasters, tärna och bestmen. Och sen så kommer vi allihopa äta en god middag på hotellet och sen ska vi bara vara vi två och mysa. ;)
    Håret ska jag göra på Studio S i Kungälv där jag klipper mig. Och bilderna har vi tänkt ta vid Bohus fästning och nere vid vattnet.
    Vi har fått lite rabatt på musiken eftersom Johan känner den ena av dom som spelar.

• Lindha

Åhh ja jättegärna! Men det får vänta lite bara, har nog åkt på magkatarr så jag ska försöka att inte stressa så mycket ett tag och se om det hjälper :(

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2