Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Pio, skrev detta igår men du såg kanske inte det.
Förslag:
Nya Älsborgs fästning, de har en liten ursöt pytteliten kyrka där ute, är det fint väder kan ni vigas på en av gräsvallarna.
Pio, skrev detta igår men du såg kanske inte det.
Förslag:
Nya Älsborgs fästning, de har en liten ursöt pytteliten kyrka där ute, är det fint väder kan ni vigas på en av gräsvallarna.
Pio,
Här är webbadressen
www.elfsborgsfastning.se/
Pio,
Tänkte ha det där själv men det blev marstrand istället, min väninna har sommarhus där.
Har ni bestämt något datum än?
Pio,
Vad har ni planerat då? Vad har ni sagt? Ska du sköta planeringen eller vill han vara med?
Det är tyvärr inte ovanligt att en del brudar sköter hela planeringen själva *ler*.
Men jag tycker att alternativet förmiddagsvigsel och sedan en god bröllopslunch låter som en bra grej för er.
Ni kan kanske till och med kan åka iväg på en liten resa sen eftermiddag/kväll.
Pio, anar att du blir ledsen över att inte få följa med :(, låter som om hans kompisar lever vidare i det gamla, de kanske inte kommer för sig att ändra sig. Tror inte att det beror på dig hade de försökt lära känna dig hade det inte varit några problem.
Hur gamal är din sambo?
Anar att det är stora spenderarveckan, jag vet ju vilka jag ska fråga sedan när det är dax att shoppa loss *ler*
Jag följer gärna med den 29:e om jag hittar någon att byta med, om inbjudan står kvar vill säga.
Ska bli kul att träffa er....
Pio, hoppas att du också dyker upp så slipper jag vara ensam nykommling...
Tack Yrvädret :)
Har ni pratat något mer om var ni ska gå, börjar bli ganska många nu, kanske ska boka bord...??
Kärleksbrud, hittade din injudan här :),
2005-11-16 12:33 majbruttan
"Ja, kärleksbrud, vi har träffats några gånger förut. Då har vi fikat och diskuterat inbjudningskortsutformning (några har gått kurs) och kyrkor och festlokaler. Pratar annat oxå naturligtvis
Nästa tillfälle har vi sagt att vi ska ha en liten "hippa" med middag för att göra något annat än att fika. Första bruden ut är trollvinter den 7/1 så vi kom överens om att ha "hippan" redan nu. Du är naturligtvis välkommen du oxå. Planen är att vi ska ses på Järntorget kl 18 den 29 november"
Ninni
Majbruttan
Princess
Lindha
Trollvinter
Yrvädret
Vårbrud
MiNik
Tack, det ska bli kul...
Skulle bara kolla in en sväng, ska ut ikväll så jag ska väl börja tänka på vad jag ska stryka.
Ha nu alla en trevlig kväll :)