Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Hej på er alla..
Var det någon här som har tänkt att ha sin bröllopsfest i La Cuvées festlokal vid Munkebäckstorg?
Hej på er alla..
Var det någon här som har tänkt att ha sin bröllopsfest i La Cuvées festlokal vid Munkebäckstorg?
Här är en iaf...
Har varit och sett Harry Potter nu på förmiddagen, den var jättebra :)
Ja, det är så en annan önskar att man fick gå på Hogwards *ler*, tyckter denna var mycket bättre än Fången från Azkaban
Vad har hänt??
Låter ju moget?
Men kan inte han bestämma sig så får ni väl fråga någon annan som ser det ärofulla i uppdraget och vet med sig att, tackar man ja till ett sådant uppdrag så hoppar man inte av för något gammal dispyt. Tycker han borde kunna lägga det åt sidan på ER dag.
Tråkigt är det iaf
*Vänder Lindha så att hon har nosen mot fontänen* nu ser du skylten på andra sidan fontänen ovanför ingången till Steinbrenner & Nyberg (grön).
Det var så lite så, du var så lättvänd *ler*
Ooops, här har ni förökat er ser jag *ler*, välkommna får man väl säga.
Jag undrar också var prinsess är??
*lägger ut några prinsesslipade diamanter som lockbete*.....................
maritim,
såg att du också skulle gifta dig ute på marstrand, vilket datum??
Anar också att du ska ha festen på Maritim, eller?
Kul att se dig igen Princessdiamond, min lilla plan att locka fram dig lyckades, nä skämt och sido. Det är katastrof när nätet lägger ner, brukar själv söka upp något annat fungerande trådlöst nätverk klarar mig inte utan *ler*
maritim,
Marstrands Kyrka 19/8 kl 15:30 dagen efter min 35-årsdag, sedan middag och fest på Maritim. *LER*, världen är bra liten.