• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Jag ska ha bubblor, ju - fast vi sa väl att vi väntar till januari att beställa?

• yrvädret

Nu verkar det som att vi fått tag på schysst catering iallafall. Fick svar från Kungsbacka värdshus. De tar 45 kr för förrätt, 155 kr för huvudrätt (oxfilé) och 35 kr för efterrätt. Per kuvert såklart. Dessutom till kommer 4 serv.pers med timavgift på 200 kr per skalle. Inte så farligt med tanke på andra priser jag sett. Jag ska ta och ringa på fredag och prata med honom. Tänkte åka ut dit och äta någon dag också, för att smaka på maten.

Det är vad jag har gjort i bröllopsväg idag, hittills.

Förresten eironoras mailadress funkade inte, så jag vet fortfarande inte om hon kan sy upp min klänning. *Sucka*... Får gå in och ta mig ett snack med henne istället.

• yrvädret

Ehh, Tomas och jag fick lite annat för oss...

• yrvädret

Då ska jag ringa eironora. Segt att plugga, Lindha? Var det nu på tisdag du har tenta?
    Snacka om att jag är glad att slippa studierna. Känns underbart att ÄNTLIGEN bara kunna vara ledig när det är helg!

• yrvädret

Lindha - är den mailadress Princess gav den privata mailadressen? *undrar*

• yrvädret

Ibland så, princess, ibland så (men bara om han vart riktigt snäll *fniss*

• yrvädret

Nu har jag ringt Quirbach, så vi ska träffas och prata fotografering söndagen den 31:e oktober. Nu börjar det rulla på igen- det känns så himla skönt!! Och nästa fredag ska jag till Matton och köpa de papper jag behöver för att kunna börja med inbjudningskorten. Yippie!

Jag har äntligen fått tillbaka orken igen, för att kunna planera bröllopet. De senaste två månaderna har allt legat på is. Har varit slutkörd efter jobbet.

(Ja, j-klar vad produktiv man blir efter lite nupp. Man borde kanske göra det oftare )

• yrvädret

Ciprian tog 3500kr för före, vigsel, mingel och porträtt va? Quirbach tar samma pris för samma grejer. (De kanske är i maskopi )

Så absolut - får man dessa grejer är de mycket förmånliga.

Hur gör Ciprian med negativ, framkallning, digital CD-rom etc? Quirbach tar vanliga foton i svart och/eller färg ca 5-6 rullar. Vi får bilderna framkallade och alla negativen. om vi vill ha tackkort och förstoring får vi göra det själva.

• yrvädret

Herregud vad ni skriver! Måste ju läsa ikapp massor!

Lindha
    Jag kommer den 31:e

Suck - vilken dag det har varit! På något sätt har dagen gått jättefort. I morse började vi med att åka till badhuset med ungarna för simprov. Jättekul! Man går omkring på helspänn. Ungarna år så vilda i vattnet att man när som helst väntar på att man ska hitta någon flytande i vattnet livlös. Sedan stressen för att hinna med till bussen, skynda, skynda. Väl framme vid skolan, snabbluncha och samla ihop klassen till att lyssna på ett besök vi fått från Afrika. Få ungarna att sätta sig och vara tysta. Jo jag tackar - lätt som en plätt. Not! Känner bara att musten har sugits ur mig. När jag kom hem orkade jag inte göra ett skvatt. Jättebra för mina planer att hinna börja städa. Och nu MÅSTE jag gå och sortera tvätt så att jag får in den till kl 7 imorgon bitti...

Nå, slut på mitt gnäll! Ska sätta mig och maila Eironora nu - på den andra mailadressen, så att jag får ett kostnadsförslag på klänningen någongång!

• yrvädret

princess

Nu hänger jag inte med??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2