Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

vi skall se "djävul till svärmor"
    tror den heter så ;)

njae, mr and mrs smith e la sådär..

usch då yrvädret, det lät inge kul!
    jag drömde att min ena morbror ringde och frågade hur det kändes inför morgondagen.. å då insåg jag att vi ine hade bsetällt blommor så sånt..
    kom iaf fram till slut att det ju eg va flera veckor kvar ;) det sista dök väl upp när jag började vakna till *s*

ojdå.. det va som sagt svårt.. håller med yrvädret, tycker tjejorna e väldigt vackra.. finns naturligtvis massor av karlar som jag tycker e sexiga osså ;)
    jag föredrar de äldre gubbarna, typ al pacino, tom hanks, richard gere och den högen ;)
    när det gäller tjejer så tycker jag nog bäst om sandra bullock!
    hon e banne mig snygg i vad som helst, uppklädd eller mjukiskläder *avundsjuk*
    och e dessutom en väldigt bra skådis!

• Princessdiamond

titrania, det skall jag göra... ville du kanske ses en timme tidigare?? ;)

• Princessdiamond

det blir fler fikor!! oroa dig inte ;):D

• Princessdiamond

en annan sitter och försöker knåpa ihop fina bordsplaceringsskyltar...

• Princessdiamond

har inte rätt pappar, eller rätt färger hemma, så det va bara en provgrej.. jag vet inte riktigt..

• Princessdiamond

*sitter med hunet hängade på sne* fy
    f a n vad jag e trött...

• Princessdiamond

vilket ni också kan se på stavningen..

inte för att jag vet vad ett hune är.. ;)

huvet skulle det självklart stå..

• Princessdiamond

jag har inte gjort ngt mer än en test.. men funderar på att bara göra ngt jättenkelt, men som ändå e fint.. får se :)

• Princessdiamond

och helt plötsligt strömmade massa idéer till... attans, måste ju göra nu när jag kommer ihåg ;)

• Princessdiamond

iiihhiii, nu har jag det.. allt e fixat.. eller ja.. skriva ut det och pyssla ihop det e ju kvar ;) men jag har fått sitta länge och knåpa för att få till det nu med.. tar med och visar på måndag ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2