Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Måste ju bara tipsa om...
www.metoyoustore.com/
Måste ju bara tipsa om...
www.metoyoustore.com/
Jag har varit på en sån mordmysteriemiddag och det var kul. MEN vi fick ingen tid att umgås. Gick inte att prata med varandra för alla trodde att det skulle ha något med mordspelet att göra. Kan jag faktiskt inte rekommendera...
Chokladprovningen lät som en grej för mej
Princess - har du beställt Cinderellas underkjol oxå?? Hoppas du får det idag så att du kan lägga ut lite bilder
Ninni - sen kan du komma hem till mej och städa Vi ses på lördag!
Fy fabian vad det regnar ute idag
superfiiint princess!!! tror att det kommer att bli om möjligt ännu finare när kjolen får rätt längd och faller rätt. Nu är ju de mer brud än oss andra eftersom du har en klänning
Måste bara säga vad min lilla m2b gjorde idag. Han kom hem med 7 rosa rosor ("7 st betuder ju att jag älskar dej" sa han)av sorten barbie tror jag det var. Gissa om jag blev glad (inte som hon som fick ett 700-rosorsfrieri, men ändå... www.brollopstorget.se/Forum-1-5/m1282041.html)
Tror oxå att vi hittat ringar som vi vill ha. akn försöka leta upp bil imorgon eller någon dag framöver så ni får se...
märks på stavningen att jag är trött....
Försöker mej på en sammanfattning
Hos Lindha kl. 17:30
Lindha (på plats)
Trollvinter (har bil)
Majbruttan (har bil)
Tusensköna (ev. och då åker hon med majbruttan)
Vårbrud (har bil)
Yrvädret
något jag glömt eller skrivit fel??
3vligt, Lindha! frallor blir utmärkt
bra tips princess - claes ohlson...
Jag tror hon kommer med. Pratade om det sent i lördags kväll (med var sitt vinglas i handen ) men då verkade det som hon skulle med. Räkna med henne. Annars hör återkommer jag med nu information.
Var är du förresten Tusensköna?
Jo, ninni, det var trevligt. Lovar att handla av er senare. Var rätt stressad för att hinna tillbax till Gbg, men tror att man kunde fått ut mycket om man inte som jag (hmmm... VI) har mycket planerat redan Du var mycket fin i din (?) klänning Blev dock oerhört besviken på "bröllopssviten". Vadå svit??? Var ju knappt stort som ett vanligt rum... *grymt* Hur ska vi lösa det här då?!
Haha! Nu hittade du lösenordet Tusensköna Välkommen!
nu tar jag de 1000:e inlägget