Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

ja alla e ju inte som jag ;):D

• Princessdiamond

här har det varit dött iaf...
    har ni haft ngt roligt för er?

• Princessdiamond

vad gör ni eg?

• Princessdiamond

har jag gjort ngt fel eftersom jag sitter här ensam??? :(

• Princessdiamond

det låter gott vårbrud :)

nu har vi krångel med bröllopet igen..
    såpass att vi nu står och väljer mellan att ha festen, eller skippa den och åka iväg någonstans direkt efter vigseln..
    det har blivit för mycket negativt för oss nu med allt krångel..
    till råga på allt så har ju som sagt både bestman och hans bror sagt nej till bröllopet..
    sistnämna påstår ju att det e pga barnen, och tydligen är det fler som tänker så också (oavsett vad som ni ligger bakom)
    så nu är det andra som lägger sig i ang det här..
    och inte känns det som att man får förståelse heller.. oavsett hur många gånger vi förklarar oss..
    vi är både ledsna och irriterade på detta, då det faktiskt är VÅR bröllopsdag..
    vi har planerat det här helt på egen hand och vi står också för hela kalaset själva.. detta just för att ingen skall komma med kommentarer såsom "men vi hjälper ju till o betalar, så då måste vi ju få ha lite att säga till om.."
    men uppenbarligen skulle vi inte få slippa detta trots allt..
    e så trött på allt just nu..

• Princessdiamond

MiNik

hej, och stort tack :)
    jadu.. vi har sagt att vi får fundera lite för oss själva och sen diskutera tillsammans igen..
    det e banne mig inte ett lätt val det här..

• Princessdiamond

vårbrud..

ja det e ungefär vad vi tycker också..
    inte för att det är den största poängen i det hela, men måste säga att man verkligen inte har ngn lust att lägga ut massa pengar på festen som faktiskt mest är till för gästerna..
    de fattar inte hur mycket det kostar, och inser tydligen inte att man måste dra gränserna någonstans för vilka som ska bjudas och vilka som inte ska bjudas..
    men de tänker väl som så att "ja men en eller två till kan väl inte göra så stor skillnad.."
    å det kan måhända att vi kanske, trots liten budget, hade kunnat ta med en eller två till.. men om man gör det, så kommer det ju hela tiden bli "ja, men om dom nu fick komma med så..." osv..
    nä, som sagt.. har ingen lust att lägga ut massa pengar på otacksamma gäster!
    det som e så svårt e ju att eg e ju 99% glada och tacksamma, men allt negativt överskuggar ju lixom det..
    *suck*

• Princessdiamond

var e det ni designar era ringar tjejer??
    tänkte på dig trollvinter bla..
    du kanske gör på samma ställe majbruttan??
    hur som helst.. skulle vilja veta lite mer, namn, hemsida ungefärliga priser man kan tänka sig :)

• Princessdiamond

god morgon och trevlig lucia!

• Princessdiamond

yrvädret

å, vad kul! grattis!
    synd att du missar dina lediga fredagar bara ;):D

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2