Göteborg (med omnejd) 2006 #2
vårbrud! Såklart du får följa med oss till Ullared imorgon! Jag har en kombi, så bara vi inte handlar allt för mycket så ska vi nog få plats alla fyra
vårbrud! Såklart du får följa med oss till Ullared imorgon! Jag har en kombi, så bara vi inte handlar allt för mycket så ska vi nog få plats alla fyra
Ja, fotriktiga skor är nog en förutsättning ska försöka komma ihåg att ta på mig "rätt".
Vad sägs om att ses utanför Pusterviksteatern istället? Jag har bilen på den parkeringsplatsen nämligen (och dessutom är kontoret där ).
Hmm, ska börja fila på min lista senare ikväll!!
Vet du var myrorna och bion "draken" ligger? Det är inte på själva järntorget, utan på "andra sidan" spårvagnsspåren - mot vattnet till... hmm, i hörnet på det huset i alla fall. Man ser det från järntorget och hållplatserna där så det är lätta att hitta
Ah, då hittar ni
Pio: den 29:e blir det trevlig "möhippa" med vårt lilla BT-gäng! Vi har tänkt träffas på Järntorget efter jobbet (vid 18-tiden) och sedan bege oss till en restaurang i närheten. Jag tror att det lutar åt grekiskt eller italienskt, emn vet inte var vi landat i de sista diskussionerna Kom med!!
God morgon på er tjejer!! Idag är det dags
Ska bara avklara lite möten under dagen och sedan bär det av till Ullared
Tihi, det var möhippa för mig i helgen
Hade inte anat något, fast jag fick ju mina misstankar när majbruttan konstaterade att en av mina kompisar skulle till Göteborg i helgen, vilket jag inte visste... Men, jag skulle ju på stan med min syster och min mamma (hade varit bara min syster så hade jag kanske anat något) och leta tärnklänning, för det måste vi hitta snart! Dessutom hade jag ju konsert med orkestern på kvällen! och när mamma ringde på morgonen och sa att "nu är vi på väg in till stan" så försvann alla misstankar!
Väl inne i Götet, skulle vi mötas på parkeringen på Heden, vilket vi gjorde och där stod ju både mamma och systrami. Vi började gå in mot stan, när systern kom på att hon behövde något att dricka, så vi styrde stegen mot Pressbyrån... där inne hade alla tjejerna gömt sig! Gissa om jag fick en smärre chock när de hoppade upp!!! Mamma försvann bara så jag hann inte säga hejdå till henne, innan vi for iväg med allihop till Kärra. Där dansade vi linedance i en och en halv timme - jätteroligt! Efter det så blev det fika med goda tunnbrödsrullar som systern fixat och sedan bar det av igen. Denna gången åkte vi till hotel Opera inne i stan, där vi hade relaxavdelningen till vårt förfogande ett tag. Jättetrevligt och mysigt. Vi bubblade och badade bastu och drack öl! Nästa resa bar av hem till en av tjejerna där vi spenderade resten av kvällen. Vi fick sangria till fördrink och sedan massor av god mat och dryck! Jag fick lite uppgifter under kvällen - bland annat så skulle jag para ihop alla tjejer som var med med en bild på en man - de hade klippt ur bilder ur skvallertidningar och så skulle jag hitta på motiveringar. Detta blev bordsplaceringen. JÄttesvårt, men roligt! Sedan fick jag måla ett porträtt av V, inte alls lätt - särskilt inte när man fått i sig lite alkohol! Men, men... Resten av kvällen var jättetrevlig och precis så som jag tycker är bra! Att vara hemma hos någon, prata och umgås! JAg slapp också förnedring på stan, vilket jag är SÅÅÅÅ glad över
Jag är jättenöjd och glad med den fantastiskt trevliga och mysiga möhippan och särskilt till min underbara syster som engagerat sig så fullhjärtat i detta!!!
Just det... jag var utklädd till Snövit under hela dagen och kvällen
Nä, det där målandet blev det inte mycket med... V hade det också jättetrevligt och bra på sin svensexa, men när han väl kom hem på söndagen så spenderade vi resten av dagen slöandes framför TV'n i sovrummet (halvsov mest hela tiden) och vi slocknade ganska tidigt i går kväll. Men, jag har fortfarande inte riktigt hämtat mig Inte van vid sånt kalasande längre...
Åh, vad spännande ninni!! Vi håller tummarna för dig