Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Ska vi boka veckan därpå då? Mån den 7:e eller tisdagen den 8:e november. Om vi bokar så tidigt i förväg så borde ju ALLA kunna? Eller? Ni får bestämma! :)
Ska vi boka veckan därpå då? Mån den 7:e eller tisdagen den 8:e november. Om vi bokar så tidigt i förväg så borde ju ALLA kunna? Eller? Ni får bestämma! :)
Måndagar och fredagar är dom enda vardagskvällarna i veckan som jag är hemma. Så fredagarna känns rätt "heliga". Dom är vikta åt Idol och mys i soffan . ;)
Oki nu bestämmer jag då ;), fika hemma hos mig i Älvängen måndag den 31:e oktober kl 17! Eller är det för tidigt?
Det går en 600-buss från Nils Ericsons terminalen kl 16.40 och den är framme 17.03. Sen tar det ca 5 min att gå hit.
Då säger vi 17.30 den 31:e då istället. Hoppas att du inte blir för besviken Princess. Men som sagt så är det ju svårt att få till en dag då ALLA kan.
Ja så nästa fika efter den 31:e blir inflyttningsfika hos dig Vårbrud ;)
Men du Princess... du låter jättebesviken! Gumman det kommer fler fikor. Dom flesta av oss andra har oxå missat några gånger.
Den klänningen jag är mest inne på just nu är nr !, den "fräcka". Men vi ska dit igen i em och prova alla tre igen. Jag har nämligen valt bort den 2-delade. Ett steg på väg iaf ;)
Nr 1 ska det stå :)
Men hallå Vårbrud jobbar du på Telia???? Det gör ju Johan oxå :)
Han är Account manager på Enterprise. Vart jobbar du då?