• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Ska vi boka veckan därpå då? Mån den 7:e eller tisdagen den 8:e november. Om vi bokar så tidigt i förväg så borde ju ALLA kunna? Eller? Ni får bestämma! :)

• Lindha

Måndagar och fredagar är dom enda vardagskvällarna i veckan som jag är hemma. Så fredagarna känns rätt "heliga". Dom är vikta åt Idol och mys i soffan . ;)

Oki nu bestämmer jag då ;), fika hemma hos mig i Älvängen måndag den 31:e oktober kl 17! Eller är det för tidigt?

• Lindha

Det går en 600-buss från Nils Ericsons terminalen kl 16.40 och den är framme 17.03. Sen tar det ca 5 min att gå hit.

• Lindha

Då säger vi 17.30 den 31:e då istället. Hoppas att du inte blir för besviken Princess. Men som sagt så är det ju svårt att få till en dag då ALLA kan.

• Lindha

Ja så nästa fika efter den 31:e blir inflyttningsfika hos dig Vårbrud ;)

• Lindha

Men du Princess... du låter jättebesviken! Gumman det kommer fler fikor. Dom flesta av oss andra har oxå missat några gånger.

• Lindha

Den klänningen jag är mest inne på just nu är nr !, den "fräcka". Men vi ska dit igen i em och prova alla tre igen. Jag har nämligen valt bort den 2-delade. Ett steg på väg iaf ;)

• Lindha

Men hallå Vårbrud jobbar du på Telia???? Det gör ju Johan oxå :)

• Lindha

Han är Account manager på Enterprise. Vart jobbar du då?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2