• MiNik

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Här är jag, kom hem från jobbet nu :(
    den som skulle ta mitt pass blev sjuk, visste redan igår men jag kom ju inte in här på BT, här inte gjort det på två dagar. Jag ringde restaurangen och försökte få hovet att lämna ett meddelande om att jag inte kunde kommma, utan var tvungen att jobba.
    Fick ni meddelandet?
    Hoppas att ni haft jättetrevligt, jätteledsen att jag inte kunde få träffa er alla idag.

• MiNik

Alla sover väl redan.....Natti på er iaf................................

• MiNik

Hej alla glada brudar, ser på alla inlägg att ni haft hur kul som helst *avis*, och det finns redan plander för nästa träff KUL.
    Fyller på......

BT ON TOUR 2006

MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
    Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00

• MiNik

*ger Princessdiamond en tröstande kram*

Tråkigt när man känner att man glider isär. Men det behöver inte nödvändigtvis betuda att det kommer att förbli så. Ditt bröllop kan kanske vara det som för er ihop igen.
    Och hon har ju tackat ja till att bli din tärna. Hon kanske håller på att planera din möhippa *ler* och har svårt att prata med dig för att hon är rädd att försäga sig (hoppas på det iaf).

• MiNik

Princessdiamond,
    Du är ung och har så mycket att glädjas åt, ta istället tillvara på dem som står dig nära just nu och njut. Du kommer att byta vänner många gånger och återuppta gamla kontakter lika många gånger, det kommer att bli bra.
    Även en god whiskey skall avnjutas ;)
    *skålar fast med Blossa Rom glögg*

• MiNik

*nu lät jag som äldrekvinnan i stammen* fast det är ju sant det är jag ju ;)

• MiNik

*ser små antydningar till ett leende på Princessdiamond*

• MiNik

Det är nog inte din dag idag Princessdiamond *ler*

• MiNik

Princessdiamond,
    tyckte klänningen var hur fräck som helst, risken är ju med den att den drar uppmärksamheten från huvudattraktionen ;)
    Skulle kunna tänka mig att köpa den till mig själv.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2