• växjöbrud

Vad åker ni i efter vigseln?

Vi gifter oss i slutet på januari och tror att vi kommer att åka limo. Vad har ni valt för något?

• Svar på tråden Vad åker ni i efter vigseln?
  • Olga77

Vi ska åka med min blivande svärfar i hans vanliga bil (ganska fin BMW). Vill inte lägga några pengar på transporten till festlokalen som bara ligger några hundra meter från kyrkan.

• Bluebride2006

Vårat är gratis, min blivandes bror är ihop med en tjej som har häst och vagn hemma

• agnelia

Ledstång...

*skratt* Sorry, kunde inte låta bli!!

Vi gifter oss nämligen i bygdegård, vigselceremonin på övervåningen och på bottenvåningen har vi middagen/festen.

• Jeppson

Om vi hade gift oss hemma i Sverige som det var tänkt från början så hade vi planerat att åka liten röd James Bond-båt. :)
    Nu blir det ingenting, eftersom vigsel och middag är på samma ställe. :)

• Sunflower_Girl

Vi ska åka i en Ford Mustang från -65. Jättefin bil som ägs av min blivandes jobbarkompis. Min blivande har alltid sagt att om han nån gång gifter sig så vill han åka i just den bilen.. Gissa om han blev glad när ägaren till bilen lovade ställa upp som chaufför..

• Cesimón

Häst och Vagn!! Weeeii!

• bröllops häxan

vi ska också försöka att få tag på häst och vagn.... Passar bäst i vårat tema som är lite 1800-tal goes goth. haha...

• Jema

Vi kommer att åka i en vit limousine då vi gifter oss i slutet av november i år.

Jema

• karolina78

Vi kommer att gå ifrån vigselplatsen till lokalen då det ligger så nära....men i slutet av kvällen så kommer vi att smita iväg på en vit decorerad snöskoter till en liten mysig stuga uppe på fjället som förberätts med tända ljus champange och lite "gottgott"...

• Jema

karolina78
    Låter mysigt!
    Se bara till att de tända ljusen som ni förbereder i stugan inte fattar eld då ni inte är där.

Jema

• R&F (1/7 2006)

mammacatta:
    Vad är en halvpruttig man???? Bara undrar. Är det nåt bra eller mindre bra :D
    Nä att köra med klänning kan nog vara lite trassligt, men du hade kanske inte ett 5 meters långt släp ;)

• Popis

Min blivande make kommer att köra mig på en flakmoppe. Vi har en vitlackerad flakmoppe som vi lägger en stor vit kudde på. Sätter en skyllt bakpå (Nygifta) och en massa plåtburkar efter så klart :)

Håller tummarna att det inte blir regn...

• Chilianna

Vår festlokal ligger ca 100m från kyrkan så vi tar täten med gästerna i släptåg var tanken.

• SusanE

Vi åkte häst och vagn genom hela stan i gbg.

• jocelyn

Jag är nog mest bekväm i en helt vanlig taxi...möjligen kan man be att få en svart eller en viss modell... Känns som en lågprioriterad grej för mig.

Svar på tråden Vad åker ni i efter vigseln?